*~2barnsmamma~* Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Det er ikke lenge siden vi "alle" skrev under på et innlegg om at vi skulle gjøre 2.tri til en koselig plass å være igjen. Dette etter at en av diskusjonene kom heeeelt ut av kontroll. Tror de fleste vet hvilken diskusjon jeg mener... Jeg for min del, har ikke tenkt å kommentere den debatten som pågår akkurat nå, men vil heller minne dere på at det er mye koseligere å være her inne når stemningen er som den var før! Synes hele denne greia har nådd skyene og kommet helt ut av kontroll (ja, jeg gjentar meg selv). Og jeg synes ikke det er noe kos å være her inne i dag.... Så nå logger jeg ut, og håper at ting (hormonene) har roet seg litt til i morgen. Ha en fin dag, jenter!=)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Kan ikke skylde på hormonene for ALT.. Noen ganger må vi kvinnfolk bare innse at vi er noen megger av natur...
Birthen Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Kanskje vi kan høre med moderator om det går an å fjerne anonym-knappen for en stund? Vet at det er kjekt å være anonym av og til, men da hadde vi fått roet ned en del av kranglingen og dumme utsagn her. Bare sånn for en stund? Hva synes dere jenter?
drømme_mamma er gravid Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 helt enig! det er viktig at vi viser respekt og medfølelse overfor dem som har mistet sitt barn (eller andre de er glad i). min opplevelse er at vi på dette forumet er flinke til å vise medfølelse. begge sider bør vite hvor grensene går. jeg må innrømme at jeg blir påvirket og bekymret (er bekymret nok som det er, ikke lett å være gravid) når jeg leser triste innlegg, spes. om døden. døden er en del av livet, men vi må respektere hverandres følelser og de som fortsatt er gravide må få lov å glede seg over det. det kan jo gå galt med oss alle, men det kan også gå bra med oss alle. lykke til alle sammen
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Står øverst at det ikke kommer til å bli endret på.. Anonymknappen mener jeg.
Håpefull mamma Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 ja, det hadde vært fint, men det virker ikke som om det lar seg gjøre. huff, ja det har jo vært så fint her nå, men plutselig kommer alle disse anonyme( da mener jeg ikke de som skriver innlegg ang helse og ting som kan være ekkelt og prate om, men de som kun hetser med andre og er stygge i praten) og de ødelegger stemningen for ALLE!! noe bør gjøres...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 For at dette skal bli en koselig plass, så får jo folk holde seg til de delene av forumet som passer dem. Om en har mistet, greit nok å fortelle om det en gang så folk blir oppmerksomme på det, men hold oppdateringer ett annet sted. Personlig liker jeg ikke lese om slik, liker ikke overskriftene en gang, så går jo ikke overse. Og de som vil krangle kan jo skrive på kranglesiden.
Birthen Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Alle regler må da ha et unntak og her har det blitt altfor mye kjefting og klaging. Det er jo ikke derfor vi har anonym-knappen! Hvis mange vil endre det for en periode, så får vi sikkert ordnet det. Har man noe man må være anonym for, så kan man f.eks bruke termin-klubbene. Så spør igjen: Hva sier dere jenter?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Den eneste som er ute av kontroll her inne er Hønemor!
purple Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Enig med deg. Sett endel ufine innlegge her idag. Skjønner ikke poenget jeg da....det er nok kun for å lage litt ståk her inne tenker jeg...umodne mennesker sådan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå