Gå til innhold

Jävlar också!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke åssen det kunne være mulig,men jeg har da altså fått for meg at jeg skal følge med på "Helene og gutta" hver dag! Hæh!?!? Er jo en møkkaserie av dimensjoner,men her sitter jeg altså,og venter på at det skal starte om få minutter...

Hvordan bryte forbannelsen?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg... Føler VIRKELIG med deg!!! At det går an!

Hvordan bryte forbannelsen? Tja...begynne å se "Days of our lives" i stedet??? Hehe

Skrevet

Når går Helene og gutta? Jeg vil begynne å følge med på det.

Skrevet

*hyyyyl* Nei,gud forby! DET skal jeg ihvertfall holde meg vekke fra!

Sånn kan det gå når man er sykemeldt,trøtt/slapp/kvalm og kun har seg selv og en gammel hund å ta hensyn til.... Myyyyye fritid! (og mannen er på jaktuke i det store utlandet,så da lager vi ikke middag heller!)

Skrevet

Det begynte nå,15.55 på tv2 zebra! Oi,den er fire alt,må stikke!

Øurevoar! (eller hva dem nå sier på fransk!)

Skrevet

Takk,anonym! :-) Er ikke så stø i fransk,så tok det på lydspråk,ha-ha!

Fy fader,den episoden idag var skikkelig rævva!(as always)

Skrevet

Begynn å se Dr. Phil? Intensiv behandling med Hotell Cæsar (ikke kom og si at du ser på det også)?

Nei, når jeg tenker meg om er det jo faktisk en smal sak: Hopp over én episode. Da har du (forhåpentligvis) allerede glemt hva som skjer, og vil derfor ikke ha noe behov for å se denne grusomheten av en tvserie mer.

Skrevet

Det er slett ingen smal sak å avvennes fra nevnte styggedom. Hopp over ti episoder, og man glir likevel elegant rett inn i handlingen ved neste gjensyn. Det skjer jo bortimot NADA fra gang til gang.

Skrevet

Prøver jo å venne meg av med så mye tv,så bortsett fa en kikk på frokost-tv på mårran,så ser jeg ikke tv før Helene og gutta tar til rett før kl. fire.

Skal skrive til tv2 å be dem stoppe sendingene! Må spare tv-kvoten til alle de dårlige såpedokumentarene som starter nå fremover(top model,jakten på kjærligheten,robinson,etc etc....) Bah,jeg skjemmes:-( Hjelper det at jeg også ser "intelligente programmer"? Veier det opp for søppel-tv,eller havner jeg i GET-box-helvete den dagen jeg legger på røret alikavel????

Nei,jeg ser ikke Cæsar eller noe av det der,forresten,DER går grensa,ha-ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...