Gå til innhold

Blei helt sjokkert jeg..... (ang utroskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var avgårde i helga, en hel gjeng med gale folk. Hadde det veldig koselig, god mat og drikke. Var borte fra torsdags kveld til søndag ettermiddag. Da vi kom frem til den plassen vi skulle være så fant person X seg en prostituert, greit nok. Jenta var ikke fra norge, for å si det sånn og ikke eldre enn 18....jaja...hver sin lyst... Men så oppdaga jeg at søster til min mann begynnte å rote seg bort i en annen som var med på turen. Jeg blei utrolig skuffa over ho, og sa dette til ho. Har vel egentlig ikke noe med det, men klarte ikke la vær. Ho er gift og har to barn. Da kunne ho fortelle at mannen hennes også holdt på sånn, og hadde gjort det noen år, så nå dreit ho fullstendig i det. De bor sammen, men har likevel ikke noe samliv....

Så oppdager jeg to andre som holder på da, de er gift på hver sin kant, jobber sammen, og har visst hatt et forhold en god stund...

Blir helt sjokkert jeg.... Er dette mer vanlig enn jeg har fått med meg?

Måtte bare får det ut av systemet.....ingen jeg kan snakke med dette om utenom min mann.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ganske vanlig ja

Skrevet

Eh, det er IKKE vanlig i min vennekrets ihvertfall. Verken å finne seg unge prostituerte eller å rote med hverandres koner/menn.

Høres ut som litt av gjeng med venner på tur..strålende folk!

Skrevet

Eh...utroskap er overhodet ikke vanlig i min vennekrets heller...

Skrevet

Eg reagere på at du godtar meir at han finn seg ein prostituert enn at to voksne, likestilte rotar. Ikkje for det, eg hadde absolutt reagert på begge deler!!!

Skrevet

Utroskap er ikke akseptert her i gården.

Mannen min har en kamerat som jeg hørte om i et par år før jeg viste hvem han var og før jeg ble sammen med mannen min. Folk lo av han bak ryggen på han.

Vet om andre som har valgt å fortsette å bo sammen selv om dem har hatt hvert sitt forhold på andre kanter.

På jobben har vi et par som har holdt på sammen i årevis. Dem skjuler det ikke på jobb i alle fall, privat aner jeg ikke hva dem gjør. Dem ble bla. ferska i bakgården, gjett hva hun hadde i munnen? Litt mere enn sine tenner og tunge gitt. Hun er gift og han er samboer. Dem kommer til og med sammen på jobb på motorsykkelen hans.

Blir oppgitt når jeg ser hvordan folk holder på.

Skrevet

På en måte godtar jeg det mere at X fant seg en prostituert....han er ikke gift, og har bare seg selv å tenke på....men likevel så godtar jeg det likevel ikke....mista litt respekt gjorde jeg..... Men jeg vet ikke helt åssen jeg skal forholde meg til min svigerinne da.....og hennes mann og to barn......

Skrevet

Det der er ikke vanlig i min vennekrets! Jemini.. For en gjeng! Og den ene værre enn den andre.. Hadde nok følt meg veldig utilpass.

Skrevet

men i min vennekrets(altså den jeg hadde før jeg fant mannen) så var det ikke vanlig å holde på sånn.... Mulig jeg er naiv, men jeg tror liksom ikke at folk kan holde på sånn.....

Skrevet

Det er nok skremmende vanlig ja, får plutselig noen overaskelse innimellom jeg også. Folk på jobben som du anser som "ordentlige" (om man kan bruke det ordet), og plutselig viser det seg at de har hatt forhold med div. kollegaer osv.

Dere som sier at dette ikke skjer i deres vennekrets, hvordan kan dere si det? Utroskap er ofte ikke noe man snakker så mye om. Det skjer mye som andre ikke vet om.... dessverre...

Skrevet

Følte meg liksom ikke helt vel da....

Men nå vet jo vi noe som ikke svigers vet da.....hvordan skal man forholde seg til det da??????

Skrevet

Svigers har ikke noe med det. De har ikke vondt av det ikke vet. Vi forteller ihvertfall ikke alt til svigers..

Skrevet

Enig med deg sjiraff. Dette er mye mere utbredt enn mange tror. Hvis man jobber på en stor arbeidsplass feks.

Og litt ironisk - har opplevd flere ganger at mannen er utro, og kona sier at sånt hadde hun aldri akseptert, og at hun er heldig som har en mann som aldri ville vært det. Da er det nesten litt komisk å vite at nettopp hennes mann er det... Men mulig slike mennesker har best av å leve i lykkelig uvitenhet.

Skrevet

Er rett og slett en skremmende utvikling dette her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...