Gå til innhold

mange her skriver at man...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal vise respekt for hønemor som mistet sin lille prins, men hva med å vise respekt for de som faktisk enda er gravide som tydelig viser at de ikke synes noe om at hun fortsetter å skrive lange innlegg om hennes avdøde sønn?

La oss ikke glemme at dette er et forum for gravide i 2 trimester, ikke en minneside for avdøde barn. I begynnelsen hadde jeg ingen problem og fulgte hønemors sak av full sympati, men nok får være nok.. det finnes en grense for alt, og hønemor har tråkket over en grense her.

La oss heller ikke glemme at hønemor er en av MANGE som mister sitt barn, hun er ikke den eneste i verden, Norge og sist men ikke minst den eneste her på BIM, andre klarer å komme seg videre, da klarer hønemor også det.

enough said !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg bare spørre om hvor langt hun var på vei, når hun fant ut?

Skrevet

Enig med du...

Skrevet

Har dere hørt om empati!! ??

Skrevet

Signerer. Trodde hønemor skulle holde seg vekk her, sa ihverfall det selv.Tror hun må finne noen profesjonelle å prate ut sorgen med. Det begynner å virke som om hun bare er ute etter medlidenhet, stakkars meg liksom, det er bare jeg som har det så fælt. Jeg har mistet jeg også, men gjett hva? Livet går faktisk videre. Tenk heller på det positive som fins i livet ditt.

Skrevet

Jeg ser at det er mange innlegg om denne saken, og jeg er av de som har fullstendig sympati for de som mister - jeg har tross alt mistet en del ganger tidligere selv, så jeg vet veldig godt hvordan det er og hvor vondt det gjør. Jeg mener at det er helt naturlig å poste en slik nyhet her og jeg har fullstendig forståelse for det, men som Bringebæret sier i et annet innlegg, så synes jeg at for vedkommendes del så hjelper det ikke vedkommende å komme videre ved å fortsette å poste innlegg her inne. Og den hjelpen og støtten hun kanskje trenger, er det andre steder som er bedre på å gi enn på 2. trimester.

Mange takler sorg på sin egen måte og det må de få lov til. Om hun vil poste 100 innlegg om det for å komme seg videre, så er det det hun må gjøre, men for å få en dytt på veien så hjelper det ikke (nå snakker jeg kun av egen erfaring) å snakke med personer som ikke er i samme situasjon. Om ingen andre her inne har mistet og opplevd den sorgen som hun går igjennom nå, så vil hun ikke få den støtten hun trenger for å komme seg videre i livet, og det er nettopp det man må gjøre, og det gjelder jo forsåvidt uansett hvem man mister. Man må komme seg videre i livet, man kan ikke låse seg fast til det stedet.

Jeg tror hønemor fikk vite dette på ordinær UL, men jeg husker ikke helt så ikke arrester meg om jeg husker feil. :)

Skrevet

Men så la vær å engasjere deg i den saken da!!!! Hun signerer i det minste med sitt nick så da kan jo du spare deg irritasjonen og IKKE lese de innleggene........

De "anonyme" innlegge i mot hønemor er de mest respektløse, ikke at hun prater litt ut her inne.

Slutt og klag, hun er like velkommen hun som hvilken som helst annen. Det er jo ingen som egentlig vet om ALLE på dette forumet er gravid i 2 trimester!! Håper inderlig du MENER det du sier her om " enough said"................

Sånn, der gadd jeg å bli provosert og.............

Skrevet

Er dere virkelig SÅÅÅÅ bekymra for at noe skal gå galt, at dere ikke takler å lese tankene til en jente i sorg??

Tror dere det påvirker deres svangerskap på noen som helst måte?

Det som skjer det skjer. Vi elsker barna i magen vår, og alle kan bli nervøs for at noe skal gå galt innimellom. Men herregud... Det fins da grenser.

Og dere som er så livredde... SLUTT Å RØYK DA FOR HELVETE!!

Så går det sikkert bra..

Skrevet

Enig med trådinnlegger her. Grenser for hvor lenge man skal skrive om slikt på et fora som er tenkt for de som ER gravide. Helt ok å dele sin melding når ting skjer..ja med på det...men det andre hun nå skriver om her blir en slags minne sorg greie som ikke har noe å gjøre her...

Og anonym over her.....snakk om å ikke skjønne hva vi som er gravide mener da. Hva har dette med røyking å gjøre??ja,ja....................

Skrevet

Der traff jeg spikeren på hodet ja purple...

Ang. røykinga.. Jaja..

Skrevet

Blit litt (eller ganske mye egentlig) skremt over hvordan enkelte her både ordlegger seg og rakker ned på både de som støtter og de som ikke støtter Hønemor. Hvordan tror dere hun har det NÅ? Etter alt som er skrevet her inne? Snakk om å tråkke på noen som allerede ligger nede.

Er forøvrig enig i at hennes innlegg nå passer best inn i andre fora men medmenneskelighet og vanlig høflighet og oppdragelse går det uansett an å vise, språkbruken hos enkelte er rett og slett barnslig. Bare tenk dere hvordan det føles for henne å bli til almenn beskuelse for å ha mistet barnet sitt. Kanskje har hun skrevet for mye ja, og lagt opp til dette selv men sånn er det nå engang.

Klem til deg Hønemor, kanskje vi ses på mistet forumet?

Klems

Skrevet

Mener dere virkelig at dere synes det er på tide å komme seg videre etter 1 mnd?

Ja, ja.... da er det vel meg det er noe galt med da? Jeg synes virkelig det høres rart ut hvis man klarer å komme over babyen sin etter så kort tid!

Når det er sagt, så er jeg til dels enig i at det kan være andre plasser eller forum som er bedre egnet for Hønemor enn å være her inne. Men er vel her hu er kjent da ?

Plager ikke meg at hun er her ihvertfall. Men med all dritten som blir slengt her, så er vel dette siste sted på jord jeg hadde henvendt meg til i en sånn situasjon. Maken til "mobbing" skal du lete lenge etter!

Skrevet

Enig med deg vetlis. Altfor mange her inne som slenger respektlaust med leppa på både eine og andre sida. Greit å bli provosert når ein ikkje er einig, men normal folkeskikk hadde ikkje vore å forakte!

Skrevet

Problemet er ikke om dere forstår eller ikke fordi jeg regner med at dere som har hatt nok prøvd å forstå men ble bare trist av å lese det. Hvis dere bare kunne ha sagt det til henne på en finere måte så hadde det vært greit. Men folk har ikke vært akkurat høffelig om å si det til stakkars dama. Jeg forstår begge sidene.... jeg syns veldig synd på henne men vil ikke begynne å bli trist og stresse i mens jeg selv er gravid. Jeg skrev til henne en gang om at jeg syntes synd på henne og familien og håper de har det bra og kan støtte hverandre. Etter det så har jeg latt vær å lese alt om saken og håpet bare at hun fikk støtte fra de som klarte å skriv til henne og fra de som er rundt henne hjemme. Men nå er det nok.... kan dere ikke la være å vær så frekk til folk og ha litt mer respekt! Tenk litt før dere skriver! Det var sikkert en grunn hun skrev her... kanskje hun ikke har så my støtte rundt seg hjemme. Derfor fikk hun det hun trengt fra mange her inne. Hvis du ikke er en av de som tåler eller velger å høre på det så kan du velg å ikke lese de innleggene! Kan vi ikke bare droppe hele saken no og de som vil bry seg kan selv velge å skrive til henne! Takk!!!

Skrevet

Er det ingen som tenker at dette kan skje seg selv??? Altså den som mister et barn?? Selv om vi har sett barnet på ordinær ul, så betyr det ikke at alt skal gå bra videre....

Hva om Dere ble møtt med slik respektløshet, når dere trenger støtte og omtanke som mest!! Om dere skulle være så ufattelig uheldig og komme opp i en slik situasjon!

Jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan henge seg opp i noe slikt om hva som blir postet og av hvem!!! Det er bare å la være å lese innleggene....

Jeg har selv bare lest de første innleggene, og overser de neste... dette for de jeg selv ikke vil lese om det!! Men for all del, har all medfølelse før de som mister...

Forstår at det kan bli litt my.... men det er en enkel sak å overse det hele!!!

Skrevet

Har dere hørt om ei som kaller seg Nonnings? Hun har ikke gjort mye ut av seg,men har vært igjennom akkurat det samme som winsome og Hønemor! Hun har lagt ut historien sin iallfall på ufrivillig abort forumet.. Det er tydelig at alle takler dette forskjellig. Mine tanker går ut til disse 3 jentene. De har gjort det på forskjellige måter alle 3! Ikke bare tenk på dem som stikker jeg ut liksom...

Skrevet

HI her...

Jeg mener alldeles ikke at man skal komme seg videre etter et tap, men jeg mener at det hønemor har å slite med, kan hun , nå som det har gått en tid, for sin egen del, ta opp på forumer som er mer relevant for henne.. Da slipper hun denne drittslengingen.

Og som jeg nevnte, og som også hun rett over meg skriver - at det er flere enn bare hønemor som har mistet...det er et flertalls mennesker HVER eneste dag som mister noen man er glad i..så hvorfor skal hønemor få mer oppmerksomhet enn alle andre som har mistet?

Tror ikke folk mener å være jævlig mot henne, men nok får være nok.

Skrevet

Tja, jeg er litt enig med HI om at dette kanskje ikke er riktig forum å oppdatere om alt rundt den lille som dessverre var for syk til å kunne leve.

Hønemor oppholder og oppdaterer også inne på dinbaby, så hvorfor hun fortsatt poster innlegg her vet jeg ikke. Har ikke sett noen innlegg fra henne her den siste tiden heller jeg...?

Jeg synes det er helt greit at man informerer om uventede negative ting som skjer i 2. trimester (dårlige nyheter på ordinær ul etc) på dette forumet, men dette er kanskje ikke det rette forumet i tiden etterpå.

Her inne ER det mange som er engstelige for den lille i magen, og det kan jo være greit å respektere det også:o)

Skrevet

signerer denne jeg! :) Åsså lurer jeg fortsatt på hvorfor folk er anonyme i slike debatter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...