Gå til innhold

8 mnd.. når sover de den siste hvilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har til nå sovet 3 hviler. i det siste virker det ikke som om hun er villig til å sove den siste, da ender det opp med at hun er våken fra halv 2 tiden til halv 7, er ikke det lenge? eller? hvis hun sovner i halv 5 tiden og vi ikke vekker henne før halv 6, er det jo umulig å få henne til sengs når hun "skal" ... tenkte og på å prøve med bae to hviler, men hun er så trett på dagen at jeg kan jo ikke holde henne våken heller.. hvordan har dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillgutt er 9,5 mnd, og har akkurat gått over til to dupper på dagen. Da er han som regel våken fra kl 15-16 og frem til han legger seg kl 19-20.

Rett før dette hadde vi en periode der den tredje duppen ble altfor sen. Da måtte vi bare utsette leggingen for natta til kl 20-21, for det nyttet ikke å holde ham våken uten dupp nr. 3... Men nå har han altså kommet over den "kneiken", og klarer seg med to dupper.

Skrevet

Minstemann har ikke sovet 3 dubber siden han var 3-4 mndr han..hehe.. Står opp i 7-8 tiden, legger han rundt 10, halv 11, så legger jeg han igjen i halv 2 tiden.. så tar han kvelden ca 7 :)

Skrevet

glemte å nevne at han er 9,5 mnd...

Skrevet

Min er 8 mnd nå den 12 sept. Sover fra ca 8 - 9.30 og fra ca 12 - 13.30.. og deretter en liten lur fra halv fire til fire ca. Legger seg halv åtte.

Skrevet

gutten min søve som regel tre lura, variera litt.. so lenge han ikkje søve etter klokka 18 får eg han greit i seng klokka 20.

Skrevet

Mi jente sover ca 2 lurer om dagen. Jeg lar henne ikke sove lengre enn til 16. Jeg legger henne fint kl 19 igjen.

Skrevet

Nå er gutten min bare 6 1 /2 mnd men jeg svarer....

Han sover 2 lurer om dagen.

Første lur mellom 9 og 11 ( sover ikke 2 timer men mellom 1 og 2)

Andre lur mellom 14 og 16 ( da sover han maks en time)

Så legger han seg ca 19.30.........

Skrevet

Victoria har kun sovet to dupper daglig en stund nå. den første rundt kl 9-11 og den siste rundt 15.30 - 17. sover ca 1,5 time +/- hver gang. hun må sove to dupper, ellers blir hun ødelagt. så jeg må la henne sovne så sent som 17 noen ganger, men det har aldri vært noe problem å legge henne kl 20 av den grunn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...