vinter1988 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Folk som bruker 100 år med å finne frem lommeboken Foreldre som sier "HYSJ" til 3 månder gammle babyer på en irriterte måte. Buss-sjåfører som glemmer å stoppe på alle stoppene. Folk som bestemme seg får å gå midt i gaten. i sin egen verden. gjerne kjempe seint. Ordet skamlepper. grøss og gru. ungdommer som snakker KJEMPE høyt på bussen, slik at alle skal få med seg hvem de har pult, hvor mye de har drukket osv.( patetisk) +++ kommer ikke på mer ting
prekæs Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Var den potetgull og brus historien jeg leste på skravle i går sann, den hvor en hadde hørt påstanden om at det inneholdt kun tomme kalorier, og derfor kunne man spise så mye man ville uten å legge på seg.... Er den sann, så rister jeg nok litt på hue:)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Åååh.. Det er masse! -Folk som ikke blinker i rundkjøring, samt kjører den HELT feil. -Folk som ligger 20 km/t UNDER fartsgrensa -Folk som løper/jogger som en tulling i -10 grader og kuling. -Folk som SYKLER MIDT I VEIEN!! -Når jeg er i sentrum her jeg bor. Her er det råning for alle penga! 30-åringer med en råtten selvstyla volvo, fullstappa med 14-15 åringer. Vinduene gjerne oppe mens de spiller E-rotic for full guffe. -Gamle frekke damer som sniker i kø -Gamle damer som skal betale med mynter når de har kjøpt varer for 300 kr. -Mødre som kler barna sine som om det skulle vært -15 grader når det er +20.
Himmel og hav Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Folk som setter seg på det ytterste setet på bussen og later som de ikke ser eller hører deg når du ber om å få sitte. Butikkansatte som ignorerer meg. Udugelige hønsehjerner som på et eller annet underlig vis har fått jobb på support- eller kundeservicetelefonen. Voksne folk som sier sjøpe, Folk som i det øyeblikk de ser at det er rødt lys bremser og kjører de neste 250 m fram til krysset i 10 km i timen bare for å slippe å stoppe helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå