Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg undertegner meg som anonym av andre årsaker men jeg vil gjerne få si en ting selv om til andre anonyme. Jeg har fått en viss forståelse om at på 3 trimester blir det mye snakk om graviditet og førdsler både spørsmål og svar. Takk for det=) Har hatt uendelig mye å spørre om i det siste og her er ikke bare førstegangs så greit å spørre andre med erfaring=) Dere som er så lei av gravid og føde snakk hva med å gå til skravlesiden i stede? Der blir jo det diskutert mye annet. Måtte nesten le litt av en anonym som kommenterte en som hadde et spørsmål ang slimproppen, de som svarte henne svarte normalt mens du måtte fortelle at du var lei av slimpropp snakk osv. Som du selv sa se overskriften er du lei la vær og les da vel. La oss som har spørsmål og ønsker og snakke om graviditet og fødsel gjøre det, har fått for meg at det er derfor denne siden er her og mange andre grunner. Har lagt merke til at flere og flere signerer med anonym knappen og ja jeg gjør det selv fordi jeg orker ikke å bli hengt ut med mine spørsmål ang graviditeten og det. Er leit at det skal være slik men men. Som sagt ta heller en tur på skravlesiden og se om det er litt bedre så kan vi som vil få stille spørsmål som vi vil og svare som vi vil.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Enig med deg. Trodde det var derfor forumet var her.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 ikke bry dere om de som skriver slikt! Ingen spørmål er for dumme og selvfølgelig blir det repetisjon av enkelte spørsmål av den enkle grunn av at det hele tiden kommer nye folk fra 2 trim som ofte har de samme spm som det vi hadde når vi kom hit. Jeg bryr meg iallefall ikke, og spør om det jeg føler for. Det er DET dette forumet er til for:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 3.trisemester er rett og slett blitt bånn i bøtta....helt enig
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg har også lagt merke til dette. Har bare signert mer og mer med anonym for det virker av og til at noen bare MÅ komentere det du har å spørre om. Man er jo gjerne litt hormonell i denne tilstanden vi damer er i akurat nå, og det å få spydigheter(på en måte) for at du lurer på noe, gjør jo gjerne noe med en...
Luna** Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Helt enig!! Jeg er førstegangsfødende, og har satt inn mange spørsmål på dette forumet. Lurer på forskjellig da.... De som ikke gidder å lese, kan vel lavære....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Enig. Spør om hva dere vil. De som ikke liker det, ja verst for dem. Vi kan jo være litt nøye med hva vi skriver i overskriften, slik at de kan ta hintet å styre unna temaer de ikke liker. Da bør de hvertfall ikke klage lenger...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Jeg mener at mange av de sure anonyme kan ta seg en tur på skravlesiden, sånn at vi andre kan lure på det vi vil i fred;-) Jeg får mitt 2. barn snart, men lurer allikevel på mye, har termin om 3 uker, så snart begynner jeg å mase om rier og slimpropp og alt sammen - de som ikke gidder å lese det kan bare la være. Ellers synes jeg det er mange hyggelige folk her også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå