Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg travet inn på Babyshop og skulle ha ett klistremerke, og så klarte jeg visst å raske med meg fire. Sånt skjer ;-) Noen som vil ha så er det bare å si ifra hehe.
Millapril Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hehe, det lønner seg alltid å handle i store kvanta...? Vi kan alltids avlaste dere med ett klistremerke.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 He he... du kan jo klistre ett på hvert vindu eller no` Vi sier ellers takk vi, men har ett allerede og det ligger på kjøkkenet hjemme. Det var vel noe med at det skulle festes i bilen. Hmmm, ting tar litt tid her.
Catclaw Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Sier tusen takk jeg, og du vil gi bort et, har faktisk tenkt litt på sånne, og lurte på hvor man fikk tak i dem )
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Hei Catclaw! Du finner de på Babyshop og andre utstyrsbutikker. Ligger gjerne ved kassa og koster ingenting :-) Det blir litt langt for meg å trille til Haugesund ;-) Kunne ha gitt deg et i dag Milla, men det gjorde jeg ikke gitt. Men vi møtes jo til babysang i morgen, og jeg glemmer det sikkert da også så bare minn meg på det hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå