Gå til innhold

Barn i bilen-klistremerke


Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg travet inn på Babyshop og skulle ha ett klistremerke, og så klarte jeg visst å raske med meg fire. Sånt skjer ;-) Noen som vil ha så er det bare å si ifra hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det lønner seg alltid å handle i store kvanta...? Vi kan alltids avlaste dere med ett klistremerke.

Skrevet

He he... du kan jo klistre ett på hvert vindu eller no`

Vi sier ellers takk vi, men har ett allerede og det ligger på kjøkkenet hjemme. Det var vel noe med at det skulle festes i bilen. Hmmm, ting tar litt tid her.

Skrevet

Sier tusen takk jeg, og du vil gi bort et, har faktisk tenkt litt på sånne, og lurte på hvor man fikk tak i dem :))

Skrevet

Hei Catclaw! Du finner de på Babyshop og andre utstyrsbutikker. Ligger gjerne ved kassa og koster ingenting :-) Det blir litt langt for meg å trille til Haugesund ;-)

 

Kunne ha gitt deg et i dag Milla, men det gjorde jeg ikke gitt. Men vi møtes jo til babysang i morgen, og jeg glemmer det sikkert da også så bare minn meg på det hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...