coscos Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Vi har nå fått pass til lillegutt! Vi tok bilde selv, hjemme i stua foran de hvite solskjermingsrullegardinene :-) Pappaen holdt opp lillegutt, og jeg tok bilde, ble så fint så! Så dro vi til politiet og leverte papirene, og dagen etter fikk vi passet i posten! Hadde vi visst at det gikk så fort, så kunne vi ventet en stund til. I dag har jeg også bestilt europeisk helsetrygdkort, for hele familien. Vårt gikk ut i sommer, så trengte å bestille nye til oss også. Kjekt å ha i tilfelle noe skulle skje. Så, nå mangler vi bare en trille. Skal gå litt grundig til verks med research på priser på de forskjellige modellene og få testet dem, så håper å ha det i boks snart også.
gammel røy Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Angående trille- har akkurat kjøpt en selv. 1400kr Polo fra Basson baby (fikk Brio i sandvika til å bestille den, tok en uke). Den har tre hjul og er lett å manøvrere- bør fint ha plass til en mykbag dersom du har det. Jeg lette høyt og lavt etter en jeg likte, jeg hater slike firehjulinger med doble hjul fremme- er så vanskelig å styre. Den blir liten når den slås sammen og ryggen kan legges helt ned. Er fornøyd med den- har den liggende bak i bilen til daglig. Du kan se den på side 22 i den nyeste katalogen: http://www.basson.dk/data/images/2007%20basson%20katalog/basson%20katalog%202007%20sommer%20low.pdf Et av de beste kjøpene jeg har gjort er en solskjerm jeg kjøpte til vogna (ca. 170kr). Er fra teutonia og festes med klips. Fungerer bedre enn parasoll- sørlig dersom man skal gå på trange fortau. Kos dere på ferie.
coscos Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Takk for tipset! Jeg skal sjekke ut både trilla og solskjermen. Vanskelig med parasoll, synes jeg. Dekker ikke godt nok, samt at den bare "hopper opp og ned" når jeg triller i litt ulent terreng :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå