Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har i dag 44 dager igjen til termin og har i det siste hatt en del menssmerter og føler at jeg må på do og bæsje veldig veldig veldig ofte. I dag kom det noe slim ut helt blankt og gjennomsiktig. Ikke sånn som utfloden pleier å være, den er jo kvit og litt tykk masse. (hos meg i hvertfall) Har i det siste lurt på om jeg kan lekke litt fostervann for jeg er ofte veldig våt i trusen og har gjort som andre sier kjent etter om det lukter urin og det gjør det ikke. Har vært kvalm og med hodepine i det siste. Noen som vet hva som skjer? Føler meg helt rar og har vurdert og ringe føden i dag men er redd jeg maser hvis dere skjønner. Føler meg ikke så lur dersom alt er helt i orden og normalt. Spør heller derfor dere jenter her om dere kansje vet noe og evt hva jeg burde gjøre. Håper virkelig på svar og på forhånd takk=)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Har 41 dager igjen og hatt noe av samme plagene siste tida.. Vondt i magen (eller UNDER magen/underlivet) og går også oftere på do enn før. Jeg har funnet ut at jeg "lekker" litt etter dobesøk så derfor vått i trusa titt og ofte. (det er vel knipeøvelsene som jeg har vært sløv med :-( ) lukter ikke urin av dette..blir bare fuktig... Spurte jordmor da jeg var på kontroll i forriguka og dette var normalt sa hun - kroppen forbereder seg på fødselen derfor smerter ++ og det med lekkinga var bare at det er værre å knipe nå enn før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå