Gå til innhold

HVILKET SYKEHUS????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg søke meg til??....er helt i villrede. Noen med gode anbefalinger til meg?? Ps..må ha lystgass.(tidligere erfaring)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kanskje nevne at det står mellom riksen,ullevåll,ahus,eller bærum...

Skrevet

Hvis du ønsker lystgass, så kan du ikke velge AHUS, for de kuttet ut det for mange år siden.

Skrevet

jeg leste det akkurat:( da er det utelukket,hva med riksen eller ullevål?? Noen som har født der?

Skrevet

Hvor langt er du på vei da? Ullevål har lang køs,å da må man være tidlig ute,tror jeg.

Skal føde på Bærum selv,men er første barnet,så aner ikke åssen det er på føden der,eller hva dem tilbyr av sånt....

Skrevet

trykkleifer er fine ting! "...lang kø,så da..." skulle det stå!

Skrevet

På riksen vet jeg at du må søke meget tidlig(uke 5-6 eller noe sånn).

Jeg har valgt Ullevål, og har ikke hørt noe negativt om de. Fordelen er jo barselhotelet, slik at du slipper å dele rom med så mange andre. Jeg ble utslitt sist pga deling av rom(fikk aldri sove/ro).

Skrevet

Jeg søkte meg til Ullevål i uke 10, ikke noe problem å få plass da :o)

Har også hørt at folk har søkt i uke 12 og fått plass. Men det kommer vel ann på pågangen i det tidsrommet du skal ha baby :o)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg søkte Riksen da jeg var 7+2, tror jeg, og fikk plass. Søkte forresten både på Ullevål og Riksen, og fikk plass på begge slik at jeg kunne bestemme meg litt seinere i svangerskapet, og ikke i uke 8 liksom. Blei Riksen til slutt, men har ikke født enda, så vet ikke åssen det er der.

Skrevet

Takk for svar...jeg er i uke 7. heller mer mot ullevåll merker jeg......ikke lett dette her. Det var smart ..å søke begge steder.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Du kan forresten søke selv uten å ha gått til lege...på Riksen gjør du det via mail, Ullevål med brev. Trenger ikke helsekortet, men si at du ettersender dette, så ordner du det med lege når du drar på kontroll seinere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...