Gå til innhold

super utolmodig nå..


Anbefalte innlegg

Skrevet

på osdag er det tid for ultralyd!

gleder meg som en liten unge til jul!

det er bare 2 dager til vi skal få seg babyen for første gang!!! :)

klarer nesten ikke å vente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende:) :)

Vill du vite kjønnet da? Har du noen følelse på jente eller gutt??

 

:) Lykke til iallefall:)

Skrevet

takk takk! :)

ja jeg MÅ vite. :) er altfor nyskerrig til å kunne la være. hehe

nei jeg har ikke ide om hva det blir.

med lille gutt visste jeg det med en gang testen var positiv. :) men nå.......ikke en anelse.

alle tror jente så det skal bli gøy å se. :)

begge svangerskapene har vært kjempe like.

 

vet du hva du får?

har/hadde du noen anelse på forhånd?

Skrevet

så gøy lullen! heldige du som har allerede på onsdag. Jeg må vente helt til neste torsdag. Synes igrunn at det er i siste liten, for da er jeg allerede helt i slutten av uke 19, men det vet vel hva de gjør når de setter opp time!

 

Så sprøtt at du også har det sånn ang kjønn. Jeg og mannen min kjente begge veldig sterkt at det var en gutt sist, og det var det også, men denne gangen har ingen av oss noen spesiell følelse for hva det kan være.. kanskje vi får jenter begge to?? Lykke til! fortell hvordan det har gått =)

Skrevet

så gøy da. :)

50-50 for at det skjer.:)

ja skal gjøre det.

har drømt ett par ganger at det ble jente så det blir spennende å se. :)

jeg hadde egentlig ikke UL før 12 september..men da jeg ringte for å etterlyse UL timen fikk jeg en uke tidligere pga hvor langt jeg var på vei..

skal ikke se bort i fra at du kan gjøre det samme. :)

det var damen i tlf som foreslo det da hun syns at det var mest forsvarlig med tanke på hvor langt jeg var på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...