Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Kjedelig å spørre om ting her inne og ikke få noe svar. Hvorfor er det noen innlegg som ikke blir svart på. Fordi det er fra anonym eller? (
VinterSol+2 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 jeg svarer på ting der jeg tror jeg har noe å komme med. hva er det du lurer på da?
mammasgo`jente Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg svarer på det jeg kan svare på... Vi er da ikke allvitende vi som skriver her inne. Ikke noe å bli irritert over det vel? HVis du ikke får svar og du lurer veldig og må ha svar på noe, så kan du jo ringe helsestasjonen å høre om de kan hjelpe deg. Svarer du på alle innlegg som blir sendt inn kanskje??
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Det heter forresten irr-i-tert :-)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Ja jeg vet,er sånn noen ganger for meg også. Men da prøver jeg igjen litt senere eller maser på venninnene mine. Kommer vel ann på hvor mange som er her inne og om de kan svare på det rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå