Gå til innhold

Noen som kan svare meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde for tidlig vannavgang med forrige mann, vannet seiv ut litt etter litt, så det tok en stund før jeg oppdaget noe.... Måtte ta KS i uke 34.

Nå er jeg i uke 22, å lurer på om det samme skjer igjen? Er det noen der ute som har opplevd det samme?

 

Blir veldig glad for svar, da dette bekymrer meg litt (legen tok meg ikke alvorlig føler jeg) .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI!

Har desverre ikke peiling på det du spør om, men ville bare si hei.

Kjenner deg igjen fra tiden inne på bli gravid!

:)

 

Lenge siden jeg har sett noe til deg.

Flott at det ser ut til å gå bra med deg..

 

Lykke til videre, kos deg med den voksende magen fortsatt, håper det går bra hele svangerskapet gjennom

 

klem fra

(kaldte meg da mamma mia xpp)

Skrevet

Hvis du er bekymret for om du lekker forstervann så bør du kontakte fødeavdelingen. De kan ved hjelp av ultralyd og undersøkelse finne ut av om det er forstevann eller urinlekkasje. Kan være vanskelig å skille mellom dette for deg selv. Lykke til=)

Skrevet

Hei Mrs. icsi !

Så koselig at du husker meg :-) Hvordan går det med deg nå da? Fortsatt prøver eller har det skjedd noe nytt?

 

Anka!

Takker for tipset :-) tenkte å ringe i morgen faktisk. Håper ikke det er fostervann, for jeg synes det var utrolig tidlig å beg å lekke i uke 22!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...