Gå til innhold

hvilke parti skal dere stemme?


mamman til Henrik & Kristoffer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og er litt i tvil...Vil stemme på et parti som er for kontantstøtte og som støtter småbarnsfamilier...Er som dere kanskje skjønner ikke så int i politikk og følger ikke noe særlig med,men vil stemme...:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det er kommune og fylke denne gangen ser jeg mest på lokale saker. Men har ikke bestemt meg enda. Har aldri vært så forvirra jeg ;o)

Skrevet

Kontanstøtten har lite med kommunevalg å gjøre. Blir et parti på venstre sida:)

Skrevet

Kontantstøtta kan ikke kommunepolikerne gjøre noe med.

 

Se på hva du synes er viktig i din kommune og stem utifra det. Kanskje vil du stemme noe annet nå enn til stortingsvalget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...