mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg sitter her og er litt i tvil...Vil stemme på et parti som er for kontantstøtte og som støtter småbarnsfamilier...Er som dere kanskje skjønner ikke så int i politikk og følger ikke noe særlig med,men vil stemme...:-D
Nit@™ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Siden det er kommune og fylke denne gangen ser jeg mest på lokale saker. Men har ikke bestemt meg enda. Har aldri vært så forvirra jeg ;o)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Kontanstøtten har lite med kommunevalg å gjøre. Blir et parti på venstre sida:)
Odine! Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Kontantstøtta kan ikke kommunepolikerne gjøre noe med. Se på hva du synes er viktig i din kommune og stem utifra det. Kanskje vil du stemme noe annet nå enn til stortingsvalget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå