tina_mor Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei - noen som har tatt/Har tenkt til og ta med seg et lite "småtroll" ut på langtur? Vi har ei jente på 2 måneder. Når hun er ca 6 måneder, har vi tenkt oss på en tur til Spania, Egypt eller noe En ukes chartertur - med bra hotell - all inclusive. Noen som ikke ville tatt sjansen? noen med erfaringer?? takker for alle svar
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Vi var i egypt da lillemor var 3 måneder. Gikk kjempefint det
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Tror jeg ville ha forhørt meg litt ang Egypt. Ei venninne av meg ble frarådet å reise dit av en barnelege på grunn av bakteriefloraen. Den er mer "hissig" der en feks Spania. Vet at det er mange voksne som får trøbbel med magen der nede. Når babyen er 3 mnd så kravler den jo ikke så mye rundt ennå så da bør det jo gå greit. Når babyen er 6 mnd vil den jo gjerne kravle litt rundt å smake på ting.
Mamsen til Silje Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Vi har nettopp vært en uke i Tyrkia med vesla på 6mnd. Gikk kjempefint.-). Hadde med alt hun trengte av grøt og middag,får mm. Var veldig spent før vi dro men gikk såå bra. Selvfølgelig litt mer pes med så små og en del mer å dra på men alt i alt veldig fornøyd. Pass på å ikke ha airconditionen for kaldt,snuppa ble litt forkjøla. Men hu bada og kosa seg i bara bleia under parasollen,greit med den alderen og da de ikke er alt for mobile ennå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå