Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Noen som har brukt det i svangerskapet? Er for lite dokumentasjon på det sa hun på helsekost. Men jeg er så forkjølet og tett i bihuler og ører at jeg blir gal snart.
Yellowgoldfish Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Nei det skal du ikke ta! Ikke noe helsekost produkter - det var hva min lege sa. Skyll nesa med saltvann og gå til akupunktur hvis det blir verre - det kan bli kronisk hos gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå