Gå til innhold

Hva synes dere?

Helnøtt med spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår elsker å pusle, hun er utolig flink! Pusler slike som er beregna fra 3 4 års alderen (har gjort det ei stund) hun fikk dette pusle spillet når hun var litt over to år. Nå er hun snart 3 år. Har begynt på stor avdeling. Dette hadde hun altid med seg i barnehagen på liten av deling. Uansett hvor vi går, har hun det med, når hun sover ja over alt.

Så i dag sa de på storavdeling at mamma fint måtte ta det med hjem igjen for det var ikke lov. Greit tenkte jeg får fylle de reglene og hun gråt sine modige tårer. Så sa dama noe jeg kjente jeg ble litt varm i hodet av. Men de får har med kosebamser eller lignende (dukker/kluter) For noen var så avhengige av å ha de kose dyra (lignende) der.

Men hva med pusle spillet til janta vår da? Det er "kosetingen" hennes, men nei da. Synes det ble litt feil jeg! Det er krise om hun ikke har det når hun foreksempel skal sove, ja hun har det tilogmed ved siden av seg med middagsbordet.

Er det bare jeg som reagerer kanskje? Snakket med mannen min og han var helt enig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med synspunkter? Er det bare jeg som er "teit"

Skrevet

Er helt enig med deg. Vet at mange barnehager og bare godtar smokk, så var kjempeurolig for det når eldstejenta begynnte i barnehage(går ikke i barnehage lenger). Hun har en kosepus hun ikke klarer seg uten, akkurat som jenta di og puslespillet sitt. Jeg synes du skal snakke med de i barnehagen og forklare at dette er hennes "kosedyr" Og at det ikke er rettferdig overfor henne når de andre barna får ha med det de er avhengige av, men ikke jenta di.

Skrevet

Kanskje du burde snakke med den ansatte en gang til og fortelle at dette er hennes "kosedyr" som hun må ha bestandig også i sengen :)

Jeg jobber selv i bhg og hadde syntes det var helt i orden hvertfall :o)

Skrevet

Hos oss får de ha kosedyr, men bare når de skal sove. De har ikke disse tingene for å leke med.

Forklar forholdet for personalet. De er sikkert mest redd for at hun skal miste noen brikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...