skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 etter nesten en uke med sterke modningsrier og nedpress, er det nå helt slutt!!!vært sånn i 3 dager. babyen har det fint og jeg er ikke bekymret, bare lurer på hva som skjer? noen her inne med liknende erfaringer? har 6 dager igjen til termin:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Føler du at du ahr fått litt ekstra energi, så skal jeg love deg at det skjer noe i natt eller i morgen!! :-)) Tipper jeg da!! Hadde det slik sist!
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 jepp, tenkte jeg skulle ta å vaske huset en siste gang før babyen kommer, så får håpe du har rett:) krysser fingrene:) lykke til med deg:)
vilha3 (09.09.07) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Stille før stormen... :-) Lykke til!!
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 takk, takk:) hei, vi har termin på samme dag vi!!! morro...er det noe på gang hos deg da?
vilha3 (09.09.07) Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Har ul termin den 11 da, men menstermin den 9.... :-) Her er det haugvis med kynnere,nedpress og div modningssmerter-blir jo smårar av å gå sånn og kjenne og spekulere, hehe. Har vært sånn den siste uka, så jeg lurer på når det skal brake løs på ordentlig. Har hatt to styrtfødsler,så jeg er nok litt ekstra på hugget, ser helst at jeg kommer meg på sykehuset før babyen kommer liksom. Masse liv og røre på han innabords da, så han har sikkert stålkondis når han kommer til verden. :-)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Jeg har hatt det slik av og på en stund. Noen dager er kroppen helt avslappet mens andre dager er det mye murringer og kraftige kynnere/maserier. Men, jeg har også hørt at dersom du plutselig får en ny energi kan det tyde på at noe er på gang likevel. ;-) Lykke til!
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2007 ja, vi får håpe at noe skjer snart!!! er såååå spent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå