Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 ...må si jeg er litt forundret over x-antall innlegg i gata "er fødselen i gang?", "lenge igjen?"...osv...hva skal folk svare på det? Det blir bare litt kjedelig i lengden når siden fylles med slikt.... Vi kan vel ikke svare på det, eller gjøre noe til eller fra...?? -blir bare litt lei av dette...var bare et hjertesukk...
<3LillePrins<3 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 enig med du anonym... bebisen kommer når den kommer uansett hvor lenge alle andre her inne har gått...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 ...dette har irritert meg også...særlig i det siste...gidder nesten ikke kikke etter aktuelle og interesante diskusjoner her...det går bare hvordan fødsler nesten er i gang...kan vi ikke bli litt mindre navlebeskuende og diskutere litt andre ting??
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Nettopp..og vi får vel alle masse oppfølging av helsepersonell, lege osv...vi kan ikke gjøre noe til eller fra...kan vi ikke fylle ventetida med noe mer givende enn å kjenne etter alt vi kjenner og mase om det??? Også et hjertesukk...
Serial mom Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Det var mitt inntrykk også da jeg kom over her fra 2.tri. Er ALLE her inne fødeklare???? Har ikke stort å bidra med på sånne tråder,er jo førstegangs,og bare i uke 29 enda... Har vært litt mer variert her siste par dagene da,så da kan uerfrane meg også svare på noe:-) Er vel litt opp og ned,som på alle trimestersidene. På 2.tri var det nesten bare UL-spørsmål,kjønn o.l en periode,ganske kjedelig det også,men er vel bare sånn det funker på bim. Vi har jo skravlesida til div. da,er mer der inne,egentlig.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 ..noe som også har slått meg...utrooooolig mange bekyrede, hysteriske kommende mødre her..skulle tro alt var farlig når man gikk gravid..kan dere ikke bare roe dere, jenter? jeg tror bare det uroer oss at vi skal spre resdsel og frykt og dårlige ting..jeg savner også mer aktuelle diskusjoner som dreier seg om LITT annet enn bare slimpropper, cm åpning, dager igjen.....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 ..haha...se lista her inne....tell over antall spørsmål om inneholder ordet slimpropp...vannet gått...rier...hva skal jeg gjøre..hvor lenge igjen... Gidder vi dette? Folkens, kom med noe litt mer spennende vi alle kan diskutere...innrømmer at jeg ikke helt kommer på noe akkurat nå..så jeg mener ikke å gjøre meg viktig, men joiner "lei av slimpropp"-klubben! :-)
Mamzen Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Vel...det er vel dette akkurat denne siden er for... Det er da ikke så vanskelig å bla over slike oppslag? Det er så mange mennesker innom at innslagene blir ofte like, da det er mange som bekymrer seg for det samme.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 tydeligvis...men når man må bla flere sider for å finne noe annet, da blir det litt kjedelig....
vilha3 (09.09.07) Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Kan dere ikke bare la være å lese innleggene som handler om dette da? :-) er vel ikke så unaturlig at det stilles en del spm om dette på denne siden? Jeg for min dels ynes det er ulidelig spennende å følge med på jeg, men det er kasnkje jeg som er litt ekstra nysgjerrig da?? :-)
frida-73 Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 ...det blir en side som desverre egentlig kun fenger førstegangsfødende, det syns jeg som tredjegangs-mor er litt trist...men skjønner jo at dere lurer.. :-) men, blir litt ensformig for meg. Andre?
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 3. september 2007 #14 Skrevet 3. september 2007 d er d helt normat at man har på sånne spm. serlig når man er førstegangs. vi har jo ikke peiling! mange av de på 3. trimester er sykemeldt eller gått i perm og går bare å venter på EN ting.. er d så rart at man lurer da??
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 3. september 2007 #15 Skrevet 3. september 2007 Kan ikke dere som syns dette er kjedelig starte diskusjoner dere syns er interessante da? Istedenfor å klage på oss som lurer på ting (i mitt tilfelle lurte...) Tyder jo på at det er det de fleste her inne interesserer seg for siden det er flest sånne innlegg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #16 Skrevet 3. september 2007 ...for en subbegjeng....helt ærlig talt, det må da finnes bedre ting å diskutere enn hvordan en slimpropp måtte se ut??????? Og, hold da slikt til en tråd, i stedet for å lage tusen like tråder om de samme kjedelige slimproppene...!!!! Irritert førtegangsfødende som også syns det er mye sutring og ensporet møl her...
Serial mom Skrevet 3. september 2007 #17 Skrevet 3. september 2007 Jeg prøver å lage andre tråder,men de får ikke all verdens respons,siden de handler om andre enn fødsel og graviditet. Får vel tusle ut på skravle igjen,passer vel bedre der... Jeg prøvde ihvertfall,he-he!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #18 Skrevet 3. september 2007 Enig...får finne et annet forum jeg også.... :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #19 Skrevet 3. september 2007 Tusler også ut....jeg orker ikke bare lese om fødselstegn som kanskje ikke er fødselstegn...hihi
Serial mom Skrevet 3. september 2007 #20 Skrevet 3. september 2007 Folk får spørre om det dem vil her,så skal ikke klage på noen,men det blir litt ensformig til tider når det er det samme hver eneste dag her. Men men,er jo sånn når det er masse folk samla på et sted til alle ulike tider av døgnet! Jeg blir vel litt ekstra fort lei av "det samme" siden jeg har valsa rundt her på bim i 2,5 år nå,mye reprise,ja! Et godt tips er forresten å google en del ting man lurer på,da finner man lett gamle tråder her innefra,kjempekjekt! (ifall man er utålmodig etter svar og sånn,kan jo ta tid her når det er masse innlegg!)
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 3. september 2007 #22 Skrevet 3. september 2007 Herre gud, så sprøtt.. er det ikke det denne siden handler om da? Jeg har nettopp 'tråkket' over til dette trimesteret, så jeg er ikke særlig interessert i slimpropper og vannlukt osv.. men jeg er førstegangsfødende og kan godt tenke meg til at jeg om noen måneder lurer på nettopp dette. Da er jo hele BiM overflødig da. BiM-politi altså.. hadde vært kjekt å gå dere i sømmene, lett litt i gamle innlegg fra dere, for så å se om alle deres innlegg er "fornuftige" og interessante.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #23 Skrevet 3. september 2007 MEN, dere som klager over at alt handler om spropper og fødselstegn osv. Har dere nå lagt merke til alle trådene som handler om hvor kjedelig det er med bare de førstnevnte trådene??? Jaggu jævlig kjedelig å lese om de også spør du meg! Finn dere en annen babyside dere som ikke tåler at trådene som legges ut her omhandler spm om fødsel og div. Og man kan jo tenke seg at det nettopp er de siste 3 ukene hvor mange har tusen spm og er usikre og da spesielt førstegangs. Vi som er et par mnd unna "fødeklar" tittelen kommer dit engang også og kanskje har akkurat de samme spørsmålene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå