Monajenten Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har tatt av bandasjen etter operasjonen, og det var skummelt. Stod i dusjen og tok den av, ble kvalm, måtte sette meg ned og ringe mamma, og så "var hun med meg" gjennom resten av tørkingen og sånn, hehe;) Er jo både gul og blå, og ser skambanket ut, men det ser ut til å bli meget bra når hevelsen går ned og blåmerkene forsvinner!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Spennende. Hvor mye tok de igrunnen? Har fått tilbud av legen etter neste ks om det samme.. Er jo tynn nå, men har fått 15 cm løshud fremme.
mockis me Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 hei vennen!!kordan gikk det??Aud var her på besøk igår og lurte på det samme.Trodde det var neste uke eg=/ Er du hjemme igjen?
Nit@™ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Det går jo enda litt tid før hevelsen er borte. Gikk 6 mnd på meg før jeg så "normal" ut. Så vil du se at du er mere hoven om kvelden enn om morgenen (etter hvile) Det er jo ganske hard medfart kroppen får. Nesten rart at det er mulig! Fortsatt lykke til med magen. PS: Husk å være nøye med tape i 3 mnd. Bytt tape hver gang du dusjer. Da får du pent, smalt arr! Mitt synes snart ikke lenger, og nå er det snart 1 år siden min operasjon!
Monajenten Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Jepp, hjemme igjen:) Opererte på torsdag, hjem igjen fredag;) Det går greit egentlig. Sliter litt med holdningen, hehe, går ganske fremoverbøyd men det er i grunnen mest fordi jeg får vondt i ryggen siden musklene der blir brukt ganske mye mer enn til vanlig. erteposen, jeg hadde egentlig veldig lite heng i forhold til hva som er grensen. De fjernet ikke så veldig mye, men det de har tatt vekk var av stor betydning for meg.
Monajenten Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Takk for tips! Fikk beskjed om å tape i seks uker, men kommer nok til å tape lengre ja. Mamma har operert i magen for en del år siden, og hun smurte arret med hvetekimolje, og har fått et utrolig fint og tynt arr. Tror jeg skal gjøre det samme (når jeg tør å ta på det:-/) Merkelig at det går an ja, det har du helt rett i. Er veldig fascinert, jeg:)
smakk Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Har du bilde av hvordan det ble -:¦:-Nita@ & firkløveret-:¦:- ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå