Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 --å jeg som trodde det liksom var over etter at jeg fødte.dattera mi er på veg mot side 7,5 mnd n¨..ahr ikke sett noe til tante rød men har vært litt kvalm i det siste å nå er det sånn som jeg var da jeg var gravid!! hallo..er det normal å være det????? ammer enda for fullt også!! hmm**
VinterSol+2 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 fullamming er IKKE fullgod prevansjon. kanskje du burde tatt en graviditetstest..?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 jag har kjøpt en,den ligger i bilen, får meg ikke helt til å ta den..vil tro jeg ikke er graivd!! har vært uforkiktige siden jeg ikke tålte prev j fikk!men kan man bli kvalm om man er oversliten?noen som har vært det....?
VinterSol+2 Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 ja, tretthet fører ofte til kvalme. jeg blir også småkvalm av ammingen, faktisk, dersom jeg er litt sliten fra før. og dessuten kan du bli enda kvalmere av å grue deg/kvie deg for å ta den testen. men du kan absolutt være gravid. jeg ville tatt den testen jeg. er du ikke gravid kan du slappe av og vurdere å begynne med prevansjon igjen, er du gravid, må du håndtere det likevel, så like greit å ta den og få det overstått. blir ikke bedre av å utsette det. gjør det nå. så kan vi som er her hjelpe/trøste etterpå! klem.
¤ my precious ¤ Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Har du tatt testen? ....nysgjerrig, jeg... :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 HI,her:) jeg skal ta testen i morgen tidlig tenkte jeg..kan godt skrive her hva det ble til! *** Uansett så går nok alt bra:-) Har bare en fra før, 2 er nok ikke ille galt det heller.. !
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 tror du er gravid jeg:-) "føler" det på meg hehe:-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 blir spennende å se!:-O) hi, her..men jeg vil være anonym .. så om jeg er gravid skal jeg signere med nicket mitt! så slipper jeg venninner som ringer ned moben min uten grunn..hehe:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 testen var negativ...så kvalmen er vel bare noe annet!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå