lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hva går dere til? går selv til begge deler, men vurderer sterkt å kun gå til lege. er kjempe misfornøyd med JM. hun er leid inn fra en annen kommune da den faste er ute i svangerskaps permisjon. hun er alltid stresset og man føler at man er til bry når man kommer på kontroll. man merker at hun ikke har noe lyst til å være der i det heletatt. ikke noe koselig nei. spør man om noe så svarer hun fort og kort (man sitter mer igjen som et ?) og avslutter alt med at - er det noe mer nå så får du heller gå til legen. kan spør om så enkle ting som bekkenløsning hjertelyd eller vond/krampe i livmora. (er 2.gangs så alt kjennes mye bedre)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg sa til min lege at jeg vurderer å kun gå til han, men da sa han at han ville at jeg skulle gå til JM i alle fall en gang. De har mer tid og ofte opplever kvinnen at hun kan snakke om litt andre ting også når de er hos henne(spess de som har mannlige leger). Men...jeg føler ikke for å snakke om "andre ting". Dessuten gikk jeg hos henne forrige gang, og da var hun sykemeldt mesteparten av mitt svangerskap. Jeg hadde time hos henne for noen uker siden, og da ringte de og sa at timen ble avlyst fordi at hun var syk... Mye vits, ja.... For meg så er disse kontrollene noe jeg må gjøre for å følge utviklingen, men timene gir meg jo ikke noe spess...
Sunniva78 har to små Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg er ikke så veldig fornøyd med legen min, føler det er bortkastet tid nesten når jeg er der. Så jeg bestemte meg for å prøve jordmor, for å se om det føltes bedre. Har vært til henne 1 gang nå, og hun var helt super!! Jeg kommer kun til å gå til henne i fortsettelsen, og bare lege hvis det blir snakk om sykmelding. De er tross alt eksperter på svangerskap:-)
twoboys & a girl Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Går bare til jordmor. Synes det er bedre å gå til hun, for hun tar seg bedre tid og forklarer mere. Kjempe koselig dame:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå