Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 han er 5 mnd idag,og har fått middagsglass for 4 mnd i en mnd nå.. er det greit om han får glass for 6 mnd en mnd for tidlig ? har sett på innholdet,og det er ikke så mange klumper i de heller,han begynner å bli lei av de andre...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 jeg ga gamle glass tidlig, og den maten du lager selv er jo ofte mye mer klumper osv. enn glass. Mine likte ikke den tamme smaken på de minste glassa. Ble klumpene for store, så moste jeg litt med en gaffel.
chill+enda en til Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg begynte å gi mini her Hipp sine glass for 6mnd før han var 6 mnd. De er helt finmost, og hører til "trinn 1".
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 ja,tror han er klar for litt annen smak nå..
MissAntrop Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Da vi var i Sverige fant vi Nestle middagsglass fra 5 mnder. Tror det er omtrent samme som 6 mnd her, men skjønner ikke helt forskjellen. Jeg ville nok ha prøvd på 6 mnders glass. Er jo så lite utvalg på 4mnder.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 ja ikke sant, han er ganske lei de nå... prøvde spaghetti og kjøttsaus idag,hehe, han spiste halve glasset hhahaha var egentlig ganske godt
¤ my precious ¤ Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Det er i hovedsak ikke klumene det er snakk om når det gjelder middagsglassene i forhold til alder..., det er ingrediensene, krydder og tilsetninger. Tror jeg da, mener å ha lest det et sted :-)
pinglo Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Snuppa mi er og 5 måneder i dag. Hun har fått 6 måneders grøt og middags glass i ca 2 uker nå. Går helt fint det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå