Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Noen som har barnet sitt 40% i b.hage? Hva får dere i kontantstøtte... Er litt usikker på det med timetall..
så var vi 4 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 40% utgjør vel 2 dager som igjen er rundt 9-10 timer hver dag.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Antall timer avhenger vel av kor mange timer barnehagen er open. Det går ikkje på kor mange timer barnet fysisk er der. http://www.nav.no/page?id=265 Her står det kor mykje du får utbetalt etter antall timer. Mange barnehager er vel opne rundt 10 timer til dagen. Med to dager i barnehage, vil du få 1321 kr.
Catclaw Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Det går på anntall timer barehagen har åpent, ikke hvor mange timer barnet faktisk er i barnehagen. Jeg måtte helt ned i 30% i barnehagen for å kunne få 60% kontantstøtte som vil gi utbelaing på 1982,- i mnd. (9-16 timer i uka = 1 dag en uke, og 2 dager neste uke osv) Dette er kun til jeg får meg jobb igjen (har nettopp sagt opp, pga at sjefen ikke "kunne" legge litt til rette i arbeidstia), og da får jeg 100% plass igjen.
Catclaw Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg kan visst ikke skrive lenger heller ser jeg..thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå