Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/494946 Hva synes dere?
pøber´n & je Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Det bilde der er jo gammelt. Det var jo det bilde du viste da du påsto du var 11 uker på vei
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Ser det best når bildet er tatt andre veien om du skjønner... Ser ikke på bildet der om magen din er "ei kule"
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 øhh? Jeg tok bildet i går så der tar du litt feil ja
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Ja litt utydelig kanskje..er tatt med webcam skjønner du =)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Hvordan ser "gutte"mager ut? Magen synes ikke bakfra hvertfall..
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Det gjor ikke min heller da jeg ventet jentene våre. En guttemage står høyt oppe (kan til tider se ut som enkelte har svelget en fotball ehhehe. En jentemage er lav, som regel. Synes også det så ut som jentemage fra den vinkelen.
Mamma2OO5 Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 synes bare det så ut som en helt vanlig gravidmage jeg... trenger ikke være verken det ene eller andre. Det kommer nok litt an på fra person til person. Ei venninne av meg hadde skikkelig fotballmage, syntes ikke bakfra og fikk jente. Selv hadde jeg slik også slik mage og fikk gutt. Mamme hadde samme magen som meg, men fikk altså meg:o) Så det med hvordan magen ser ut tror jeg ikke noe på..
Gjest Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 nei det er sant..ingen fasit svar på dette..bare litt morro å høre =)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Hvis du går innpå hjemmesiden min... www.malin-06.piczo.com og Emil i magen! Der ser du en typisk "guttemage"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå