Gå til innhold

Nå er masse middagsglass i posten på vei hit! :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte mail til Nestlè å klaga på ett middagsglass forrige uke... Emil fikk brekninger og ble sjuk etterpå.. Spydde og hadde mageknip!

Så jeg klaga da selfølgelig.. Som plaster på såret skulle de sende middagsglass til mini for 1 mnd! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow :)))

så flott :))

jeg vil også ha gratis middagsglass ;) hahah ;)

Skrevet

oi.. hvilket glass var det? vi hadde ei "helvetesnatt" etter et nestleglass her for litt siden... men han ble ikke syk bare vanviiittig mageknip, romling, og maaasse promp..

Skrevet

6-mndsglass med grønnsaker og kylling...!

Brekker meg bare ved tanken.. Føsj

Skrevet

Så de sender deg mere "mageknip på boks"! Snakker om service gitt ;o)

Var det noe galt med bare det glasset? Har han fått den før uten å bli syk? Skummelt hvis det er "noen" glass det er feil på.

Skrevet

Hehe.. Han har fått den en del ganger før uten problem ja! :-) De fikk jo produksjonsnummeret på glasset, så skulle de sjekke det opp.

Skrevet

åja, dette var et 8 mnd glass.. det glasset du snakker om har min fått før uten magevondt, men han likte det ikke spes godt akkurat..

Skrevet

uff hørtes ikke bra ut.. men kjempe bra at de sender deg nye da... med første frøkna vår for 3 år siden, skjedde nesten det samme, men akkurat der og da tenkte jeg ikke over det, syntes ett part eller om det var gennerelt at glassene dems ikke var no gode.. så jeg kjøpte småfolk! DET skal jeg love deg var kvalitets forskjell på maten ja!! Siden den gang har jeg bare brukt småfolk... boykotta litt nestle. :) vesle snupp nå på 7 mnd elsker glassene til småfolk :) prøvd de?

Skrevet

Ga de deg virkelig middagsglass for en måneds forbruk når du gir 6 måneders glass til sønnen din som ikke er 6 måneder en gang?!

Skrevet

Nei, de hadde nesten ikke no middagsglass for 6 mnd...? Mulig det bare var dårlig utvalgt der vi bruker å handle da. Hipp sine er så forbanna flytende, så de har jeg kutta ut,

Skrevet

Gutten er sikkert født i begynnelsen av mars da vettu, så da er han sikkert 6 mnd nå!! Hjelpe meg da...

Ellers så begynte jeg med 6 mnd glass 2 uker før snuppa ble 6 mnd. Gud, jeg er gal!!

Skrevet

Stemmer :-)

Ja, begynte med de litt tidligere vi og. Han likte ikke de 4-mndsglassene..

Skrevet

Samme her, og jeg skjønner det godt. De fins jo ikke gode!

Men, folk må nå henge seg opp i alt mulig rart...

Skrevet

Ja tenkte seg til, jeg må jo være rivende gal som begynte med 8 månedersglass på Johanna for en ukes tid siden, ettersom INGEN av de 6 månedersglassene går ned! Og tenk, hun er jo bare 7 måneder og tolv dager..sukk.

Skrevet

jøss!!!

jeg snd mail engang med bilde av butikkhyllene her, som nesten ikke hadde no barnemat, å som takk for hjelpen fikk eg en hel kartong middagsglass hos dem!!

kansje eg sku klage på grøten da, siden mini spyr hver gang han spis grøt?

Skrevet

Flott at de sender deg nye.

Her i huset har vi nesten bare brukt Nestle sine.

Har prøvd Småfolk sine en god del ganger , og de vil hun ikke ha. Brekker seg og nektet spise. Brakk seg til hun kastet opp et par ganger også.

Så vi bruker Nestle og Hipp. Handlet i Sverige , og der hadde de mye mer å velge i når det gjelder Nestle enn vi har her på Hedemarken i allefall. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...