onam * mai 07 + september 08 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Fram til nå har småen sovet på vårt rom. I det siste har han begynt å sove mye mere urolig. Han våkner fortere og også vi våkner fortere når han lager lyder. Derfor har vi tenkt å flytte han på sitt rom til helga. Gjorde dere noe spesielt da de flyttet til sitt rom? Tenker på at han er jo ikke vant til dette rommet at det derfor kan være "skummelt" å sove der... Må vel si at han er 3mnd og 3 uker nå...
coscos Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Vi flyttet lillegutt over på eget rom da han var 3 måneder, etter råd fra helsesøster. Det gikk så fint som bare det! Jeg bader ham, gir ham mat og deretter rett i seng. I starten så satt jeg ved sengen hans til han sovnet (av og til han gråt litt, så måtte roe han ned), men nå går jeg ut etter å ha lagt han ned. Så går det bare en liten stund og så sovner han. Prøv deg frem, han har jo samme seng, og det er jo begrenset hva de ser ut av senga :-)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Godt å høre. Var bare litt bekymret med tanke på at han ikke kjenner rommet.. Men han har jo samme seng og dyne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå