Gå til innhold

bowling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er bedt med på bowling men vet ikke helt om det er så lurt å være med..Kulene veier jo rundt 10 kg og mer..

Er 15 uker i dag, vært på ultralyd og alt var bare bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke lurt i forhold til bekken, tror jeg.

Men du kan jo evnt prøve deg frem og heller trekke deg hvis du merker at det blir feil. Jeg vet at jeg ville holdt meg unna, men jeg sliter jo med bekken.

Skrevet

jeg ville holdt meg unna. har hørt at det ikke er bra for gravide å løfte tungt

Skrevet

Kuler på 10 kg? Jøss.. Hvilken bowling skal du på?

Har spillt bowling mange ganger jeg, men aldri med så tunge kuler..

Skrevet

e 25 uker på vei oghar vært på bowling mange ganger... ikke noe prob for meg enda jeg sliter selv litt med ryggen , men d har gått bra. kulene finnes i mange forskjellige vekt klasser.. så det er bare å ta den som du klarer løfte uten å slite for mye...

Skrevet

tror det finnes bowlingkuler på rundt 4 kg, som barn bruker i bowlinghallen. tror ikke det er så skadelig for barnet, men tror det kan ta skade på ryggen din. men du kan jo være med på bowling som heiadame:) omtrent like hyggelig som det:)

Skrevet

Hei.. Jeg spiller aktivt bowling, og det er ingenting i veien for å spille bowling mens en er gravid, så lenge kroppen ikke protesterer... Vil jo tro at du løfter tyngere i værdadagen enn en bowlingkule... Har en sønn på snart fire som jeg bærer rundt på.... Håper at dette hjalp! Lykke til!

Skrevet

Du kan prøve forsiktig, men husk at lange skritt er drepen for bekkenet. Og du "kneler" jo ned etter et laaangt skritt jo ut før du kaster bowlingballen, så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...