Turid Laila Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg har kjøpt en manuell pumpe og når jeg bruker den får jeg ut bittelitt melk på veldig lang tid, ikke nok til ett måltid engang og blir veldig sår så da gir jeg opp. Har fått låne en pumpe og da får jeg ut masse melk på kort tid, så det går an å pumpe puppene mine. Kan jeg klage på min pumpe og evt få penger igjen for den, eller må jeg bare godta at den pumpen ikke var rett for mine pupper?
Kamomille Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 tror ikke det gitt! Det følger nok ikke med melkegaranti på pumpa! har du forsøkt syntocinon spray?
Turid Laila Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Nei har ikke prøvd det for jeg har bare gått over til å bruke den pumpa jeg har fått låne, for da går det nemlig helt fint.
It's all about me Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg klage av akkurat samme grunner og fikk faktisk ny pumpe. Men det viste seg at det var ingenting galt med pumpa, bare min teknikk. Så etter litt mer trening fungerte den bra. Men kjøpte en elektrisk i tilegg etterhvert, manuell er no dritt i lengden.
Turid Laila Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Hmm da lurer jeg på om jeg skal prøve. Verste som kan skje er jo at det ikke går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå