Gå til innhold

Er jeg hysterisk?? Ang. maling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen maler huset om dagen. Det stinker!. Huset ligger 10 m fra vårt hus og vi har begge soverommene vendt mot naboen. Jeg har ikke turt å lufte på soveromet pga dette, er jeg kanskje litt hysterisk? De bruker oljebasert maling.. Hvor nærme må man være elendigheten før man inntar disse gassene når man puster?? Kan jo ikke gå rundt med maske heller;-) Nå er jo dette utendørs, så da er det kanskje ikke så farlig?

Er det ikke det ene, så er det det andre..

Noen som har peiling??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen ekspert,men det er nok mest bare lukta som plager når det er på den avstanden. Vet at flere gravide her har fått grønt lys for å male med oljemaling utendørs,så det kan ikke være sååå farlig ute i fri luft. Er nok verst når man står med nesa rett oppi bøtta,det skal man unngå.

Vi har et bilverksted som nabo her,og de driver å kjører avtrekksvifta til lakkboksen rett ut ved vårt soverom,det stinker lakk/maling(er tynneren som lukter) når vinden går "feil vei",men det er ikke farlig,bare kvalmene når man sitter utendørs...:-(

Tror du kan slappe helt av,men sånn mtp lukta kan det jo være kjekt å holde vinduene lukket noen dager,er ikke så veldig stas når det stinker maling:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...