Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg 7 dager igjen til termin og har fått uvi. Vondt ja, men lever over.

Vet noen hvor fort penicilin bruker virke? Har også hørt at det kan framskynde fødselen, Noen som vet/har hørt det samme. Fikk starta på tabletter kjapt heldigvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at uvi kan framskynde fødselen ja. Hadde det tidligere i svangerskapet og hadde veldig press nedover. Gikk til legen og fikk pencilinkur, som skal funke ganske skjapt, og presset nedover ga seg.

Nå er jeg i uke 38, og kjenner samme press nedover og veldige mensmurringer. Lurer på om jeg har fått uvi igjen? Hvordan er dine smerter?

Skrevet

Har hatt tre urinveisinfeksjoner på rappen så å si, ikke lenge siden jeg avsluttet siste kur.. svinvondt altså..huff.. fra jeg tok de første pillene av føste kur, gikk d bare et par timer før smertene ga seg og jeg følte meg bedre.. andre gangen fikk jeg en annen type penicilin, var ikke like effektiv, men gikk ikke lang tid før jeg merka virkning.

Skrevet

jeg har også nedpress nå og masse mensmurring, og stikking og må på do ofte, men det er på en annen måte nå enn ved uvi. dette er nok bare modning og det at hodet er festet og det er mer press på blæra :)

Skrevet

Urinveisinfeksjon kan starte en tidlig födsel om du gaar med den lenge uten aa kurere den. Men du har jo allerede starta paa medisin saa det burde gaa fint.

Selv hadde jeg UVI i 3 mnd, prövde all slags medisin og ingen ting funka, den ble bare borte for ca. to uker siden (jeg er 38+2 naa). Jeg har fortsatt akkurat de samme symptomene paa UVI og legen sa at det er normalt siden jeg gikk med det saa utrolig lenge, han sier at de symptomene blir borte etter at jeg har födt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...