Gå til innhold

puppeøkning i svangerskapet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kanskje dumt spørsmål, men spørr læll.

Når begynnte deres pupper å vokse i svangerskapet,?

Jeg er 8+3 og kan ikke si at dem har økt noe spesielt.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er veldig individuelt, og noen opplever ikke at dem øker i det hele tatt... Selv opplevde jeg det vel etter uke 20 en gang, og gikk fra en liten B, til noen meloner av full D-cup. Det er så ubehagelig at jeg ikke skjønner hvorfor folk tar silikon lenger, selv om jeg bestandig har klaget på små pupper før

Skrevet

er 28 uker og ingen forskjell ennå=)

Skrevet

er 37 fullgåtte uker, NADA forskjell her :(

Skrevet

er uke 37 og ingen økning enda... Men kommer vel når melka kommer:)

Jeg er egentlig bare gla til for de er stor nok fra før...

Skrevet

Er 8 + 2 selv, og har merket at "jentene" ikke så gjerne holder seg i BH'n lenger men tyter ut. Også sambo har bemerket økningen de siste par ukene og i går var vi på middag hos foreldrene mine - jommen sier ikke moder'n midt under middagen at "jeg synes du har økt i brystomfang jeg!".... Da er det i hvertfall ikke noe jeg innbilder meg selv ;oP

Tror det er på tide at jeg snart forteller det på jobben ja...

Skrevet

mine begynte å vokse fra dag 1 synes jeg!er kjempestore, selv om jeg er normal bygd og ikke overvektig. så stoppet det litt, og nå har dem vokst litt igjen. snart 17 uker her..

Skrevet

Jeg er i uke 15 og synes puppene blei større og større fra dag 1! Var veldig gøy sånn i uke 8 - 11 da magen ikke syntes så mye og jeg gikk rundt med DE fine puppene hehehe Sambo synes det er stas hehe

Men dess større de blir dess styggere blir de kanskje etterpå?!? Noen som vet?!?

Ser for meg at det er best at de ikke vokser så mye mer nå i alle fall...

Skrevet

Begynte å vokse da symptomene kom,rundt uke 6-7,men har ikke vokst noe mer etter det. Ikke er de ømme heller,det vare de kun i noen uker. De vokser vel litt til når/om det kommer melk i,nærmere fødselen. Er 28+5 idag.

Skrevet

Mine vokste til djevelsk størrelse med det samme. Det er kjekt vettu når du er stor fra før og har komplekser for jækelskapen. Sann mine ord, når småen er født og amminga er ferdig blir det brystreduksjon her i gården.

Skrevet

Mine økte fra B-cup til D-cup i løpet av første trimester. Skjønte plutselig hva folk mener når de sier at folk snakker til puppene... Men siden da har de ikke vokst. Nå er jeg 10 dager på overtid, fortsatt med D-Cup.

Skrevet

ikke alle som øker heller..men de fleste får jo minst dobelt så store har jeg fått inntrykk av...men ikke så tidelig da...20-30 uker merker du det nok :)

Skrevet

25 uker her, og mine har gått fra xtra xtra xtra small til xtra small eller noe sånt..

Skrevet

Jeg startet på en god full DDcup og er nå etter 28 uker oppe i F cup. Regner med at det er litt å gå på ennå. Vanskelig å finne bher som er store nok. Er ikke veldig overvektig, men har hatt store pupper siden jeg var ung. Silikon er oppskrytt. Føler at puppene tar overhånd snart. Er misunnelig på alle som holder seg under D cup;)

Skrevet

Mine ble veldig ømme og harde veldig tidlig i svangerskapet. De har ikke vokst noe i de andre svangerskapene jeg har hatt men i dette har de vokst veldig. Er i dag i uke 29 og har gått fra c cup til g.

Skrevet

kommer vel med melka.. Her er jeg opp 2 cup-str.. startet vel rundt uke 7/8. Nå er jeg 16+1 og har gått over til ammebh og innlegg grunnet lekasje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...