Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 jepp...fremover faller de bare som fluer
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Åååå? kan du fortelle mer? Vil vite, og begynner snart på jobb igjen så får ikke sett:(
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Hvem er det som er morderen? Husker noen røpet det for lenge siden, men...
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Har hørt at Marlena klikker helt og skyter halve Salem! Så på gode&onde dager på Dansk TV3 tror jeg det var og da holdt hun på å drepe faren til Hope. I denne flotte serien er ingen ting for drøyt;) Jeg vet ikke hvem som drepte Abe. Jeg venter bare på at han skal våkne mirakuløst opp igjen. Ser ut som Stefano ikke er død likevel, heller...
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Det trodde jeg fra starten at han ikke var død hehe, han trengte nok bare litt pause for å kunne spille inn litt i glamor hehe..
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 det dør en del fremover.. Abe,Jack,Cassie,hu som driver tuscany,mora til bo,mr.kiriakis(men det er ikke seriemorderen),roman,og nå driver morderen og skal drepe hu gamle mrs.Horton på dansk tv3,men de prøver å stoppe morderen for det er en del som har funnet ut at det er Marlena som er morderen...og jenn er tilbake og skal til å drepe bell.....
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 ser på dansk tv3 de gangene jeg ser her å... hehe... syk serie.. kan igrunn ikke se på mer enn en episode elr 2 i løpet av 5-6mndr å nesten ikke gått glipp av nokke... http://daysofourlives.com/ der kan du lese litt
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Of course, Abe wasn't really dead. Like all the other victims and the killer herself, he was confined to a tropical version of Salem, courtesy of Tony DiMera. It wasn't long before their fellow Salemites discovered them there. Now, it was just a matter of getting off the island. Tony did everything in his power to keep them there, including causing a volcanic eruption, but there was no holding them there. The eruption caused a giant wave, which capsized their makeshift rafts, but the Coast Guard managed to rescue most of them. Unfortunately, Abe was injured in the rescue and after he returned to Salem and was reunited with Lexie and his family, he discovered that he was going blind.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå