Propellmamma til 2 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Og jeg er 36 uker nå. Er andregangs, er det ikke vanlig at hodet fester seg sent eller ikke i det hele tatt da? Kan det bety at jeg slipper å vente til oktober...?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg er også andregangs. Er i uke 35. Og hode har festet seg. Jordmor sa det var vanlig at det kunne feste seg fra uke 36. Fødte litt før termin forrige gang. Tror kanskje jeg gjør det nå også!?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 andremann her var festet ca 6 uker før fødsel...:/ men er lov å håpe da:)!!
Propellmamma til 2 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Å da så :-( Bedre å smøre seg med tålmodighet da... :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Du slipper nok ikke å vente, men du er heldig og slipper å legge deg ned om vannet skulle gå i en fei. Det er bare 20% av tilfellene som fester seg hos 2.gangs.
Lenemamma`n Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Er i uke 37 og er andregangs,og hodet var festet i forrige uke. Med første festadet seg ikke før i uke 38,og jeg gikk 13 dager over termin. Er sjansen mindre for at jeg går over denne gangen?? Han ligger godt ned i bekkenet,og det er bare 16 mnd siden sist jeg fødte;p
bomper`n Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 jeg var hos jordmor i går. er 2. gangsfødene og termin først den 7 november og hodet har allerede festet seg. hun synes dette var veldig tidlig... kanskje det skjer noe før her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå