Gå til innhold

Jobbe som sykepleier og bare har midlertidig ansettelse er kjipt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo nesten umulig å få seg fast ansettelse som sykepleier disse tider. Føler at jeg ikke kan bli gravid når jeg ikke har fast ansettelse. Vil jo gjerne ha noe å gå tilbake til etter endt permisjon. Har ei lita jente på 20mnd nå og har veldig lyst å få en søster eller bror til henne :) Hun er helt "gal" etter babyer, hehe. Sier "baby" hver gang hun ser eller hører en og vil absolutt opp og titte i vogna.

Har lyst til å prøve på en til snart.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann chloe:)

jeg vet akkurat hvordan du har det...

har hele tiden tenkt skole og utdanning før graviditet...men herregud...er jo mye gunstigere å få barn da enn nå..

jeg har også bare midlertidig ansettelse...men orker ikke vente lenger jeg nå...begynte å prøve i fjor men har mista to ganger og prøver nå igjen..har akkurat fått vite at jeg har jobb til neste jul igjen...heldigvis..så takk og lov for det...

jeg er også sykepleier...har gått i vikariat siden jeg ble ferdi for over 2år siden...

DET ER URETTFERDI BEHANDLING rett og slett..og jeg blir fly forbanna over systemet...

(godt å få ut litt frustrasjon..)

Skrevet

Jeg er også sykepleier, og det er jo helt tragisk at de fleste må gå i mange år før de får fast jobb! Jeg gidde ikke å vente på det, vil ha barn nåå jeg! Har vikariat et år fremover nå. Men veldig kjipt at jeg ikke har noe å gå tilbake på etter permisjon da! Men det får jeg ta når det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...