05juli Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Er 50& sm, men har 100%ansvar og det sier seg selv at det ikke går i lengden. Jobber mye mer enn jeg skal og er nå skikkelig sliten. Skal ta en samtale med sjefen min i morgen, hvor jeg ber om virkelig tilrettelegging og går ikke det så er det jo ingen annen utvei enn 100%sm. Er bare 22 uker, så synes det er tidlig med full sm, men må man så må man. Uff......
pandabjørn Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 synes ikke du skal ta sånn på vei hvis du blir 100% sykmeldt vi må ta bedre vare på oss nå fremover synes jeg med førstemann så ble jeg sykemeldt i uke 9 og frem til fødselen, nå er jeg sykmeldt igjen ( har ikke jobbet siden jeg fikk gutten heller) kan jo kanskje be om 50% sykmelding om du vil det, det er jo du som bestemmer om du klarer å jobbe 50% eller ikke.....
fullrulleihuset Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Siterer jordmora "mi": din viktigste oppgave nå er at barnet i magen skal ha det bra. Og da må du prioritere deg selv og din helse først. Det er ikke så lenge i løpet av livet ditt du er gravid, så om du behøver det skal du ikke ha dårlig samvittighet for å sykemelde deg! Er sjøl bare 16 uker på vei, men er 50 % sm pga bekkenløsning og migrene. Sliter på arbeid og det er dårlig med tilrettelegging. Kvier meg for å be legen om full sm, men føler at jeg må snart. Må jo tenke på den lille i magen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå