Gå til innhold

Uff...kjedelig, trenger litt oppmuntring:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 50& sm, men har 100%ansvar og det sier seg selv at det ikke går i lengden. Jobber mye mer enn jeg skal og er nå skikkelig sliten. Skal ta en samtale med sjefen min i morgen, hvor jeg ber om virkelig tilrettelegging og går ikke det så er det jo ingen annen utvei enn 100%sm. Er bare 22 uker, så synes det er tidlig med full sm, men må man så må man. Uff......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke du skal ta sånn på vei hvis du blir 100% sykmeldt vi må ta bedre vare på oss nå fremover synes jeg :)

med førstemann så ble jeg sykemeldt i uke 9 og frem til fødselen, nå er jeg sykmeldt igjen ( har ikke jobbet siden jeg fikk gutten heller)

kan jo kanskje be om 50% sykmelding om du vil det, det er jo du som bestemmer om du klarer å jobbe 50% eller ikke.....

Skrevet

Siterer jordmora "mi": din viktigste oppgave nå er at barnet i magen skal ha det bra. Og da må du prioritere deg selv og din helse først.

Det er ikke så lenge i løpet av livet ditt du er gravid, så om du behøver det skal du ikke ha dårlig samvittighet for å sykemelde deg!

Er sjøl bare 16 uker på vei, men er 50 % sm pga bekkenløsning og migrene. Sliter på arbeid og det er dårlig med tilrettelegging. Kvier meg for å be legen om full sm, men føler at jeg må snart. Må jo tenke på den lille i magen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...