Gå til innhold

Har dere begynt med lue og strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom hjem lørdag fra 30 varme, og jeg fryser som et helvete selv........ litt vanskelig å bedømme hvor kladt det egentlig er.

har dere begynt med strømpebukse. satte på bomullslue i dag. også strikkevotter når han sov ute.... kommer nok til å vente med ull til nærmere null, men vurderer bomulls strømpebukse i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke begynt med strømpebukse enda, men vesla (16 mnd) har en lue i bhg som er veldig tynn. Tror ikke de har begyne å sette på den enda. Hun har hatt et skaut også som er brukt en del i sommer - mest som solbeskyttelse.

Skrevet

Lue har vi brukt ja.. men ikke strømpebukse enda...

Ligger på ca.10 grader her på vestlandet + skikkelig sur vind og regn da, så strømpebuksen kommer nærmere og nærmere.

Bruker å dra på en overtrekksbukse el.l når vi er ute.. har dress i barnehagen.

Skrevet

bor på forblåste vestlandet så luen er i bruk ja, i dag tok jeg på henne strømpebukse også før hun gikk i bhg.

kaldt i dag!!!

hun er 17 mnd

Skrevet

Bor i Oslo. Kaldt om morgenen, men har ikke tatt i bruk strømpebukse ennå. Bruker bukser som er litt tykkere enn de vi hadde i sommer, og gode sokker. Min jente er 14 mnd. Hun er så aktiv, at strømpebukse er for varmt for henne hvertfall. Blir tidsnok kaldt. Når hun sover i vogna på dagtid i bhg, sover hun med dyne eller ullteppe over seg. De sover ute.

Ser hver dag an, men kler henne ikke så mye annerledes enn meg selv. Jeg er også mye ute på dagtid, men hun er laaangt mer aktiv enn meg.

Lue, bruker en tynn bomullslue hvis det blåser og spesielt om morgenen. Men ser at de ikke bruker den i bhg.

Det hørtes veeeeeeldig deilig ut med 30 grader forresten ;o)

Skrevet

Yes bor også i oslo.

men i går og i dag hadde snuppa på 18 mnd. på seg en kjempetynn sommerbukse så da tok vi strømpebukse under.

har ike fått brukt den før nå da den har vært FOR stor nå re den bare akkurat passe for stor.

Skrevet

Hmm... Her har jentungen hatt på strømpebukse helt siden hun ble født. Har aldri sluttet med det! :-)

Skrevet

Ikke begynt med strømpebukse enda. Men har hatt på han en tynn lue de siste dagene, pga det har blåst så ille her (Vestfold)

Han er veldig varm av seg så kan ikke tenke på strømpebukse enda.. :)

Skrevet

her er det iskaldt.. var bare 5-6 grader da jeg kjørte til jobb og barnehagen i dag... hun har brukt lue hele sommeren hun...eller hatt når det har vært varmt.. så hun bruker lue og strømpebukse.skulle nok hatt ull på seg i dag

Skrevet

Prinzessin...når er babyen din født?? Du sier strømpebukse alltid....selv på de varmeste dagene? Under bukse osv?? Bare lurer...

Skrevet

Ja! Her er det 4-5 grader om morningen, så då er det på med hue og strømpebukse før vi går ut døra. Brrr!

Skrevet

5-6 grader om morgenen her også, men bruker ikke strømpebukse ennå. Men har en liggende i barnehagen hvis det ikke blir varmere når de skal ut. Bruker tynn lue.

Skrevet

lue bruker vi.. jeg er ei som ikke er god til å ta på poden lue til vanlig, men det er en kald vind her for tida, så han må ha lue på!

Dro rett og slett ned til byen bare for å kjøpe ei ny og vindtett lue til han!

ellers så går han rundt i strømpebukse her hjemme på dagene..rett og slett for det ser mest behagelig ut..så har han hatt på seg strømpebukse på lekeplassen når været har vært for varmt for vårdressen.. er litt kaldt og bare sitte i joggebuksa i sandkassa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...