Gå til innhold

når begynne med lakserolje?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. lakserolje er noe du skal kanskje ta en gang. Ikke noe du burde ta masse av... hvis du gjør det er du ganske dum og kan få deg en veldig ubehagelig og forferdelig opplevelse.

Hvis du ønsker å forsøke å starte fødselen m lakserolje, tar du en (max en..)spiseskje når du er på overtid. Burde ikke brukes før terminen...

Lakserolje kan forårsake styrtfødsel, og hvis du ikke har født før vil jeg ikke anbefale deg å bruke det.

Skrevet

Det jeg har hørt er at det IKKE er spesielt lurt. Moderen prøvde det med meg og det fungerte, på sett og vis: Hun fikk rier dagen etterpå og de var alt for kraftige og fungerte ikke og til slutt ble jeg slept ut med tang :-/

Skrevet

jeg ville ikke brukt det, og kommer IKKE til å gjøre det heller uansett hvor lei jeg blir.

du kan jo bli gørr dårlig.

Skrevet

Når begynne med lakserolje?

Hva med NEVER?

Skrevet

Min mamma prøvde en skje lakserolje i youghurt da hun var på overtid. Og riene startet, men hun fikk også sprutdiare under hele fødselen, så det ble grisete og jævlig og ikke noen fin opplevelse. I tillegg ble hun skikkelig dehydrert, og klarte ikke holde på mat i flere dager etterpå. Det er den ene tingen hun har advart meg mot å gjøre i mitt liv... ;-)

Skrevet

Hadde ikke tatt det.Den fører vel til at du blir dårlig i magen?Ikke digg å ligge med skikkelig diare og føde samtidig..Hvorfor skal alle stresse så innmari de siste ukenen før fødsel?Tror ikke man kan påvirke så mye når de kommer uansett!!

Skrevet

oioi, så krasse vi var i dag da..

Hi:

Kan du ikke prøve ananas, kanel, gå tur, vaske huset, vinduer, varme omslag på brystene, "skru" brystvortene i 20 min, fødepizza el.l? Jeg prøvde alt dette utenom pizzaen, fødte dagen etter uten sprutbæsj:-) hehe.. Hadde lakserolje i hus, men turde aldri å prøve:-) Hadde ei venninne som gjorde det for en liten tid tilbake, hun kommer nok ikke til å gjøre det igjen en annen gang:-)

Skrevet

Mamma tok lakserolje når hun venta meg. Det endte i styrtfødsel (jeg ploppet ut i bilen) og hun revnet langt opp i endetarmen,og måtte legges i narkose for å bli sydd sammen igjen. Så jeg for min del styrer unna lakseroljen,selv om jeg kan forstå at mange blir fristet til å ta en skje...

Skrevet

takk for svar alle sammen:-)

Har skjønt at jeg ikke skal ta det...hehe.

FrøkenGlad venter nr 2: takk for gode tips:-)

Jeg har skrevet det ned og gleder meg til å

prøve det ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...