37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Men fikk ikke vite helt sikkert hva det blir. Men alt så helt kjempefint ut. Ungen hadde bena fra hverandre, og jordmora så ingen pung og tisselur. Så hu trodde det kunne være jente, men visste ikke. Men eg føler på meg at det er ei lita Martine. Ennå mer enn før ultralyden i dag..
pandabjørn Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 så fint at det gikk bra på ul da, jeg skal på 4d ul til onsdag og gleder meg kjempe masse ) så ikke jm 3 streker heller mellom bena da? det gjorde min jm og jeg har dobbelt sjekka at vi får ei jente skal sjekke igjen til onsdag også )
37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Nei det sa hu ikke noe om. det eneste hu sa var at det var ikke no pung der.
jente08&jente2010<3 Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 så bra at alt var bra da:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Så fint at alt er bra
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Å, da kan man jo tro at det er ei jente!! Veldig godt at alt var så fint. Da kan du nyyyyte tiden framover!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Så fint ) Martine er bare kjempefint navn! Litt tøft i samme slengen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå