Gå til innhold

Les dette ang bioterm strekkmerkekrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på jakt etter en krem for å forebygge strekkmerker. Gikk i parfymeriet og fikk anbefalt en fra BIOTERM. De hadde solgt masse til gravide sa damen. Etter å ha spurt 3 ganger i butikken om de var sikre på at den var trygg å bruke for gravide fant damen ut at hun skule ringe BIOTERM. Viser seg da at kremen IKKE kan brukes på magen når man er gravid!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor kan den ikke det?

Skrevet

Jeg forstod det slik at den inneholdt noen stoffer som ikke vi gravide skal ha kontakt med. Jeg snakket ikke selv med Bioterm, men damen i butikken gjorde det.

Kremen husker jeg ikke navnet på, men bioterm hadde bare en krem for forebygging og behandling av strekkmerker!!

Skrevet

Hvis det stemmer så er det jo utrolig merkelig at de skriver bakpå at den skal brukes fra 4.mnd i graviditeten. Har nemlig en selv!

Skrevet

Ikke vet jeg. Synes det var skummelt selv. Parfymeriet jeg var på heter Estetique i Trekanten senter- damen ringte til Bioterm mens jeg var der!

Mere enn det vet jeg ikke. Du kan jo sjekke selv også.......

Skrevet

Dette er jo helt sykt..!! Håper ikke det er den samme som det står at gravide kan bruke da...

Skrevet

Hei gå til body shopp å kjøp cacao butter!(hvit rund boks 200ml) Den hjelper !har brukt den i de to andre svangerskapa og nå. Har ikke strekkmerker,smører meg 2-3 ganger daglig.Jeg har fått en forferdelig tørr hud både på kroppen og andsiktet.Smører meg med den over hele kroppen. Kremen koster 149,-

Lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...