Carla B Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg var på jakt etter en krem for å forebygge strekkmerker. Gikk i parfymeriet og fikk anbefalt en fra BIOTERM. De hadde solgt masse til gravide sa damen. Etter å ha spurt 3 ganger i butikken om de var sikre på at den var trygg å bruke for gravide fant damen ut at hun skule ringe BIOTERM. Viser seg da at kremen IKKE kan brukes på magen når man er gravid!!!!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Og hvorfor kan den ikke det?
Carla B Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg forstod det slik at den inneholdt noen stoffer som ikke vi gravide skal ha kontakt med. Jeg snakket ikke selv med Bioterm, men damen i butikken gjorde det. Kremen husker jeg ikke navnet på, men bioterm hadde bare en krem for forebygging og behandling av strekkmerker!!
mortiltre* Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Hvis det stemmer så er det jo utrolig merkelig at de skriver bakpå at den skal brukes fra 4.mnd i graviditeten. Har nemlig en selv!
Carla B Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Ikke vet jeg. Synes det var skummelt selv. Parfymeriet jeg var på heter Estetique i Trekanten senter- damen ringte til Bioterm mens jeg var der! Mere enn det vet jeg ikke. Du kan jo sjekke selv også.......
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Dette er jo helt sykt..!! Håper ikke det er den samme som det står at gravide kan bruke da...
Helga-Marie Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Hei gå til body shopp å kjøp cacao butter!(hvit rund boks 200ml) Den hjelper !har brukt den i de to andre svangerskapa og nå. Har ikke strekkmerker,smører meg 2-3 ganger daglig.Jeg har fått en forferdelig tørr hud både på kroppen og andsiktet.Smører meg med den over hele kroppen. Kremen koster 149,- Lykke til:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå