Gå til innhold

Jippi! Tanta kom kjapt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde testa negativt dagen etter IKM, så jeg visste at vi ikke hadde klaff 1. pp, men frykta at jeg måtte vente litt på tanta (det ville være typisk min uflax, hehe). Men allerede lørdag kom TR, slik at nå kan jeg kaste meg uti 2. pp om noen dager (jippi!!) EL blir vel ca 14. - 15. sept, og IKM 1. okt.

Men altså, livet disse siste dagene etter at jeg testa negativt har vært sååå avslappende og deilige. Ikke tenkt gravidetanker nesten i hele tatt! Tenker litt sånn at "jaja, vi har det nå ganske behagelig bare vi to og de voksne barna våre".... Har fått litt sånne likegyldige tanker, samtidig som jeg jo virkelig ønsker å bli gravid (?) Føler meg litt borderline her nå! Noen flere som føler det sånn?

Men regner med at når EL - og ikke minst IKM - nærmer seg er jeg minst like på tuppa som sist :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi nesten likt i løypa, jeg fikk mensen i går. Eneste er at jeg har nok EL en del senere enn deg

Skrevet

Vil berre ynskje dekan begge to lykke til med prøving...sjølv skulle eg likt å begynt å prøve igjen..men min mann er ikkje heilt med på den...:)

Skrevet

Så gøy, Tryne! Da skal jeg følge litt ekstra godt med på deg her inne :-)

Skrevet

¨hehe, takk det samme:D Nå er jeg lei av å være her inne på bli gravid, vil over på 1.tri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...