Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Bare 2 dager igjen til testing Hehe... Men tror ganske sikkert jeg vet resultatet allerede da... Blir vel like blendahvit som alltid... Men du Nemo...jeg jobber nattevakt natt til onsdag, så kommer sikkert ikke til å teste før etter at jeg er våknet. Blir jo ikke akkurat morgenurin når man har vært våken hele natta .) Hehe...
ambumamma Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 jeg skal teste på onsdag:-) (hvis testene har kommet da)
løveprinsen <3 Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Hei Turbotrollet. Sikkert lurt å samle opp litt ja. Tipper jeg tester på morningen. Greier nesten ikke vente selv om jeg og innerst inn evet at den nok blir blendahvit, desverre. allegodetingER3!!: når har du IKM?
Gojentå Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 dette blir spennende jenter.. selv har eg fuska, og testa mange dager, men negativt... håper det bare var for tidlig... ååå eg klarer nesten ikkje å vente mer.. fått noe mer symptomer?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 lyst å teste, lyst å teste... hehe men hvorfor gidder jeg???? Bare så sikker på at den blir negativ igjen... Nei, får heller glede meg til kl 8 i morgen tidlig! Da kan jeg nemlig få legge meg og SOVE etter nattevakt
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 hehe.... det er jo tett før du får teste... men du??? Er ikke onsdag helt ennå=) hehe....=)
ambumamma Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 jeg hadde ikm i helga. testa veldig svakt positivt igår, så MÅ ta en til:-)
Gojentå Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 hadde du prøvd å testa FØR helga eller i helga? eller ble den første testen positiv først etter IKM? eg lurer fælt på hvor lenge eg evt må vente før å få positiv test? helt til etter IKM på fredag? hm.. kjedelig å vente.. ;-)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Hei. Vet ikke når jeg våger å ta den testen som ligger i skapet, jeg. Hvis den er negativ og jeg fortsatt ikke har sett no til mensen tror jeg ikke jeg våger å gå på apoteket å kjøpe ny. Kommer nok til å føle at alle ser meg. Kjenner mange som jobber her på apotekene i byen nemlig
Gjest Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 "Mammas lille venn": bestill testene dine på nettet, så får du dem tilsendt i en helt anonym konvolutt direkte i postkassa. Mye bedre Og billigere Og Nemo...sorry, men klarte ikke la være, så testet da jeg kom hjem fra nattevakt idag. Og den var jo som forventet blendahvit. Men det er jo bare 11 dager etter positiv el-test, så det er kanskje for tidlig??? Har ikke gitt opp håpet helt, selv om jeg er ganske sikker på at det ikke har klaffet denne gangen heller.
Drøymar Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Jeg blir med på testing:) Hvis jeg har kommet meg hjem fra familie-besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå