petit bisou Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Nok engang - er man "mindre" gravid når streken på testen er svak, men godt synlig?? Med mindre gravid mener jeg; er det større sjanse for SA, har det ikke festet seg skikkelig?? Holder på med disse billig-testene og fikk svak strek i går og i dag. IKM er i dag, morgen eller onsdag.. Ka dokker trur?
Småbarnstreff Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hadde svak strek i november i fjor og sitter nå og ammer babyen min. Brukte billigtestene jeg også. Det er ikke mindre sannsynlig at det skal gå bra selv om streken er svak, det er bare hcg-nivået ikke har rukket å bli så høyt. Du testet jo før IKM. Vent to-tre dager og test igjen, da blir den nok sterkere. Gratulerer!
Lillegull og spiren Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 nei det er ikke mere fare for sa eller ma om du får svak posetive streker,det betyr nok bare at du har lite hcg i urinen,jo lengere på vei du er jo sterkere blir strekene,så om du ikke er så lang på vei eller rundt mens tider er det normalt at kroppen ikke har produsert så mye hch,som skal slå ut på testene,, men har du en svak strek der,så er den posetiv:) gratulerer
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer med spira=) min test var også "tydelig" men svak både dagen før ikm og på ikm dagen, og nå er jeg 28 uker på vei så GRATULERER nok en gang=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå