Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er jo en erfaren Reima-bruker, ikke sant? =)

Vi hadde den i fjor, men da var gutten bare 2 år, så bruken var jo ikke så voldsom hard. I år er han jo 3 år, og leker med aktivt.

Det jeg lurer på er om det - etter din erfaring - er sånn at de kan sitte i vann uten bli våte gjennom? Eller må de ha regnbukse utenpå?

Ikke lett med disse dressene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min erfaring kan de, ikke bare sitte, men rulle seg i dammer og være like tørre etterpå ;-) (Ja de er noen grisunger, hehe...) Har kun opplevd at de er blitt litt våte det med håndleddene av og til når de har hatt armene nede dammene og dersom vannet er kommet inn mellom dressen sog skoene. I fjord opplevde jeg for føste gang at en dress ble slitt, da hadde eldste brut den i nesten to hele sesonger, hver eneste dag omtrent fra oktober til mai (mars i fjord) og da gikk det hull i baken etter han hadde sklidd ned en fjellskråning med den der det ikke var snø. Nå vasker jeg svært sjeldent dressene da, og når jeg gjør det kun med vaskemidler som er for gore-tex stoff. Satser på de holder like bra i vinter :-)

Skrevet

Ok =)

Jeg har lurt på å kjøpe dress fra Skogstad, og ringte de faktisk for å spørre i hvilken grad de faktisk er vanntette (står at de skal være det) Hun sa at ingen dresser kan erstatte regntøy, og at man kan bli våt hvis man sitter direkte i en dam.

Blir sprø av dette =)

Skrevet

Vel, når jeg hentet en gang i barnehagen sa de at mellomste hadde sittet i den dam i over en halvtime, de var sikker på at han måtte være våt og tok ham inn for å bytte klæt, men han var like tørr han :-) Da var han vel 2 år og noen mnd.

Skrevet

Takk for svar! =)

Jeg får gruble litt videre... Her i Bergensområdet er det jo et must at de tåler vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...