Kakeåndsen Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg var på helsestasjonen forrige onsdag, veide storesøster for morro skyld og spurte helsesøster om hun kunne se på noen prikker siden jeg lurte på om det var vannkopper. Neida, det var det jo ikke mente hun. Legen kom også, og han mente heller ikke det var vannkopper. Dessuten vannkopper er jo ikke farlig. Jeg spurte om jeg dermed trygt kunne dra på svømming med jentene på kvelden og om storesøster kunne dra i barnehagen dagen etterpå. Jada. Vel, storesøster har definitivt vannkopper.... Det ble klart på torsdag kveld. Hun er ganske syk, med til tider høy feber og klør masse. Hvitvask gir ikke den store effekten. Jeg ringte fastlegen i dag for å få noe annet kløestillende. Nevnte da også lillesøster, og spurte om hun er beskyttet siden jeg fullammer. Fikk da beskjed om at vannkopper kan være litt værre for så små (15 uker) og at jeg egentlig burde holde de fra hverandre...... Hva med om helsestasjonen kanskje burde ha nevnt det på onsdag? Og ikke vært så skråsikre på at det ikke var vannkopper? Storesøster har kost og lekt masse med lillesøster disse dagene....
blond Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hun ville antakelig blitt smittet likevel.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Alle våre tre gutter fikk det samtidig og da var minstemann kun 6 uker. det gikk veldig fint, ingen store plager for han. Fikk bare beskjed om å være ekstra ops på ettersykdommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå