nord trønder Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Er det noen klar grense på hvor mange dager over termin de lar deg gå? Praktiseres det likt på alle sykehus, eller er det forskjeller ute å går? Jeg har mens og ul-termin samme dag(12.sept), og sånn som jeg har forstått det så skal jeg ikke på overtidskontroll før 26.sept! Håper ikke jeg blir nødt til å vente til da!!!!
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Et svangerskap regnes jo som 40 uker + / - 14 dager. Du kan være heldig med legen du treffer, og få en som setter deg i gang før du er 14 dager over. Ellers er det vanlig å la deg gå 14 dager ovr før man setter i gang - med mindre det er fare for liv. Du vil uansett bli tett oppfulgt på overtiden, men legebesøk 1-2 ganger i uken. Er 10 dager på overtid i dag, og det har vært slitsomme dager. Kanskje mest fordi jeg gikk og var sikker på at babyen skulle komme 3 uker tidlig (teit jeg, eller??). Så håper du slipper å gå over, men det kan være greit å ha det i bakhodet at det kan skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå