straxmamma:) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 jeg tenker sånn i snitt i mnd...?? noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Det varierer nok ganske mye. Gutten vår var en som bæsjet hver eneste gang han spiste, dvs ca 8-9 ganger per dag. Da må du jo skifte bleie ofte. Veninnen min hadde en jente som blev født en uke før gutten min og hennes jente bæsjet hver 14 dag de første 6 mnd. Så hun brukte ikke så mye bleier, nei! Men du skifter bleie sån ca hver 3- 4 time (ikke på natten) og en bleiepakke koster rundt 50 kr. På Kiwi får du Libero bleier, 4 pakker og betaler for 3. Syns det er nok så billigt jeg.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Dette er nesten umulig å svare på, men du må regne med 5-8 bleier i døgnet. Noen barn har avføring og må skiftes på hele tiden, mens andre gjør i bleien 1 gang i uka. Alt er like normalt. I tillegg spørs det jo hvilke bleier du kjøper og hva du betaler på pakken og hvor mange bleier det er i hver pakke. Mye som spiller inn. Jeg har brukt libero og pampers om hverandre siden de er litt ulike på fasong og passer barnet etter ulike perioder. Nesten 2 pakker i uka, og 40-50 kroner pr pakke. Rundt 350 i mnd tenker jeg, uten at jeg har regnet nøyaktig. Forandres jo også hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg vant et års forbruk av bleier og den summen var på 3500,- / 4000 kr. i året. Ca 300 kr.
straxmamma:) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 tusen takk for svar..!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 jeg tror ikke en bruker så mye i begynnelsen iallefall:) så at rema hadde new born bleier til 20 kr pakken. og ellers bør en vel passe på å kjøpe på de butikkene som har belei bonus 4 for 3. ICA har iallefall pampers. Antar at det skiftes en 10 bleier for dag. Men aner ikke Har ikke tenkt så mye på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå