Gå til innhold

hva syns dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en diskusjon med typen i sted. etter eg ble gravid har han vært ute utrolig mye på fest og slike ting. så kom vi inn på dette med fest etter ungen er kommet. han mente det var heeeeeeelt greit at han gikk på fest en mnd etter fødsel og at jeg skulle sitte hjemme med ungen. får faen meg håpe at han endrer holdning. hva mener dere er tidlig ? det er jo ikke det at han ikke skal få bevege seg,. men her har jeg sittet i 9 jævla mnd. med full bekkenløsning og så skal han bare ut og feste og i det hele tatt?? hallo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter ungen er kommet kan ingen av dere planlegge noe uten å spørre den andre om det er greit først. slik har vi det iallefall - sier jo som regel ok til det den andre vil uansett da, men det MÅ klareres først, og det er helt grei grunn til si nei at man vil ha en hjemmekveld og synes det er kjedelig være alene - så lenge man ikke bruker den veldig ofte da.

Skrevet

hei . HI her. ja det er greit. men hva mener du er tidlig? til og drive og feste? han mener en mnd. da er det greit. jeg synst det er tidlig.

Skrevet

Jeg ville ha ventet med den avgjørelsen.

Det er mulig at du vil ha litt fred en kveld, og vil ha han på hue og ræva ut av leiligheten ;o)

En kan i alle fall ikke tro at livet blir som før. Så hvis det har vært et høyt festnivå(med festing hver helg), så blir nok dette en stor overgang... Det viktigste er hvordan han stiller opp for deg og babyen til daglig. Hvis han er flink, så fortjener han da å gå ut en gang iblandt. Og dere må ikke glemme at det samme gjelder deg. Kanskje du burde si at du er den første som fortjener å gå ut på fest?

Da kan han sitte hjemme alene med babyen med flaske ;o)

Skrevet

Er veldig enig med Lompa.

Perosnlig ville jeg ikke hatt noe i mot at sambo gikk på fest en mnd etter fødsel, og jeg er generelt smidig når han finner på ting uten meg, selv på kort varsel. Det er bare sånn han er. Men her om dagen gikk det over stokk og stein, da hadde han vært ute å fisket hver faens bidige kveld hver dag, jobba mye (jeg jobber også) og jeg hadde hatt velsa mye på egen hånd. Da satte jeg foten ned og sa at i kveld skal jeg faktisk på besøk til noen, så den planen om fisketur (overhørte samtalen med en kompis i tlf) kan du bare skrinlegge med en eneste gang! Og det var greit, han forsto det da :)

Kommunikasjon, litt smidighet og evne til å sette seg inn i hverandres situasjon er det viktiste man har i et forhold... :)

Skrevet

Hva klager dere for?

Hadde vært utrooolig deilig om jeg kunne få være alene av og til..

Prøver rett som det er å skyfle typen avgårde på fest e.l.. Men han vil bare være hjemme.. Redd jeg ikke skal få NOE tid alene med barnet når det kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...