Gå til innhold

Overtidsvurdering på Haukeland...Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart på overtidsvurdering, hvis det ikke skjer noe før.

Hva gjør de? Stor sjangs for at de setter i gang fødsel, eller blir man sendt hjem?? Er 11 dager over ul-termin i dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjansen for at de setter i gang er nok liten.. Var på overtidskontroll for nesten 2 år siden, da var jeg 12 dager over termin. Da sjekket de spark (jeg fikk sånn belte på magen), modning og tok UL.. + urinprøve, hus å ta med det! Så ble jeg sendt hjem igjen, med beskjed om å møte opp 2 dager seinere. Da møtte jeg opp med rier da, så den kontrollen vet jeg ikke hvordan er :P

Men i alle fall, på KK blir du ikke nødvendigvis satt i gang etter 14 dager heller... Da sjekker de at babyen har det bra, og så lar de deg gjerne gå et par dager til... Dette forklarer de med at "ekte rier er det beste"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...