Morratryne Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Skal snart på overtidsvurdering, hvis det ikke skjer noe før. Hva gjør de? Stor sjangs for at de setter i gang fødsel, eller blir man sendt hjem?? Er 11 dager over ul-termin i dag!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 sjansen for at de setter i gang er nok liten.. Var på overtidskontroll for nesten 2 år siden, da var jeg 12 dager over termin. Da sjekket de spark (jeg fikk sånn belte på magen), modning og tok UL.. + urinprøve, hus å ta med det! Så ble jeg sendt hjem igjen, med beskjed om å møte opp 2 dager seinere. Da møtte jeg opp med rier da, så den kontrollen vet jeg ikke hvordan er Men i alle fall, på KK blir du ikke nødvendigvis satt i gang etter 14 dager heller... Da sjekker de at babyen har det bra, og så lar de deg gjerne gå et par dager til... Dette forklarer de med at "ekte rier er det beste"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå